news08.net/ads.txt

נפתחה ההרשמה לקייטנות רשת חוויות בגני הילדים ובמרכזים הקהילתיים – ראש העיר, רחמים מלול, הנחה שלא להעלות את מחירי הקייטנות

זוהי לא רק סיסמה: בוחרים קייטנות של חוויות: רשת חוויות רחובות מודיעה על פתיחת ההרשמה לקייטנות גני ילדים, זאת לאחר שבימים האחרונים הוסדר מתווה פעילותן בעיר רחובות, בהתאם לתיקון לצו שהוציא שר הפנים ולמחירים שנקבעו בצו הקייטנות הציבוריות. ברשת חוויות מדגישים כי בשיתוף עם הנהגת ההורים, נקבע מתווה להפעלת קייטנות צהרוני גני הילדים במסגרת מלאה בתוך הגנים עד השעה 16:30, זאת במקביל לקייטנות הציבוריות, כך שלרשות הציבור יעמדו שני המסלולים לבחירה.

בנוסף, נפתחה ההרשמה לקייטנות במרכזי רשת חוויות לילדי גילאי בתי הספר, אשר מציעות פעילויות מדע, חקר, אומנות, הישרדות, קפוארה, מבוכים ודרקונים, מחול, אילוף כלבים, היפ-הופ, טאיקוונדו, מיינקראפט התעמלות אמנותית ועוד.

אמיתי כהן רחמים מלול

רחמים מלול, ראש העיר: “לאחר בחינה מעמיקה של מכלול הצרכים שהוצגו בפני ומתוך התחשבות והבנת הנטל הכלכלי המונח על כתפי ההורים בחודשי הקיץ, החלטתי לפעול בהתאם להנחיות צו שר הפנים ולא יחולו שינויים בעלויות ובשעות הפעילות של קייטנות הקיץ. בד בבד נמשיך להעניק שירות איכותי באמצעות רשת חוויות, ואני מזמין את כולם להצטרף אלינו ולהנות מפעילויות ואירועי הקיץ”.

אמיתי כהן, יו”ר דירקטוריון חוויות, ציין כי: “בשבועות האחרונים עסקו כלל הרשויות המקומיות בלמידה וקבלת החלטות באשר ליישום התיקון לצו הקייטנות, וכל עיר קיבלה את ההחלטות שלה. אנחנו בחרנו לקיים הליך קבלת החלטות שכלל שיח עם ההורים, גורמי המקצוע וכמובן להביא את הממצאים להחלטת ראש העיר, שלקח בחשבון והתחשב בכלל המידע שהוצג לו. אני יודע שההורים חיכו אבל היה חשוב שנקבל החלטה מושכלת ואחראית מכל הבחינות, ואני שמח שהצלחנו להגיע להבנות ולמצוא את הדרך להשאיר את העלויות וזמני הקייטנות כפי שהיו. ברצוני להודות לראש העיר על הזמן, המחשבה והרגישות הרבה לצרכי התושבים ולצביקה מדהלה, מ”מ מנכ”ל הרשת שפעל לילות כימים על מנת להסדיר את הנושא לשביעות רצון כלל השותפים. אני מזמין את התושבים לבחור את המסלול המתאים להם, להירשם וליהנות מקייטנות קיץ איכותיות ואטרקטיביות”.

מהרשת נמסר עוד כי בשני מסלולי הקייטנות נבחר השנה נושא “קיץ של אומניות”, במסגרתן יכירו ויחוו הילדים אומנים מפורסמים, ייצרו בחומרים שונים ומגוונים, ייהנו מהצגות איכות ומופע מוסיקלי, חוגי העשרה, אומניות הבמה, יצירה, מדע ועוד. בשני המסלולים יתקיימו שלושה חוגים בשבוע, שיכללו פעילויות דרמה, ריקוד, תנועה ומוסיקה. בקייטנות שמפעילה רשת חוויות בגני הילדים, יתקיים יום ארוך עד השעה 16:30. יש לציין שיום ארוך בקייטנות הציבוריות יתקיים עד השעה 16:00 בתוך מבנה מרכזי אזורי, שייבחר בהתאם לרישום והן מותנות ב-28 נרשמים, על בסיס מקום פנוי.

מסלולי קייטנות צהרוני גני הילדים: במהלך חודש יולי יפעלו הקייטנות בתוך גני הילדים, בין התאריכים 1-21.7.19, כאשר יום קצר יתקיים בין השעות 7:30-13:00 ועלותן תעמוד על 990 שקל ויום ארוך יתקיים בין השעות 7:30-16:30  ועלותו תעמוד על 1416 שקל. כמו כן, קייטנות הצהרונים של רשת חוויות מציעות גם מסלול ארוך יותר, הכולל 23 ימים בין התאריכים
1-31.7.19, באותן שעות פעילות ובעלות של 1518 שקל ליום קצר ו-  2000 שקל ליום ארוך. הקייטנות יפעלו בין הימים ראשון לחמישי.

מסלול הקייטנות הציבוריות, שכאמור פתיחתן מותנת במספר הנרשמים, יפעלו בין התאריכים  1-21.7.19 , כאשר יום קצר יתקיים בין השעות 07:30-13:00 בעלות של 800 שקל ויום ארוך יתקיים בין השעות 07:30-16:00 בעלות של 1200 שקל. מיקום הקייטנות יקבע במבנה מרכזי אזורי, בהתאם לביקוש והוא יתבצע על בסיס מקום פנוי ומותנה במינימום של 28 נרשמים. כמו כן, הקייטנות הציבוריות מציעות גם מסלול ארוך יותר, הכולל 23 ימים בין התאריכים 1-31.7.19, באותן שעות פעילות (7:30-13:00/16:00) ובעלות של 1225 שקל ליום קצר ו-  1840 שקל ליום ארוך. הקייטנות יפעלו בין הימים ראשון לחמישי.

מסלול קייטנות חודש אוגוסט של צהרוני גני הילדים של רשת חוויות

רשת חוויות מציעה לתושבים להירשם גם לקייטנות חודש אוגוסט, שיפעלו למשך שישה ימים, בין התאריכים 1-8.8.19 במתחם רחובותי (גני חרמון, אדיר, גלבוע), מתחם יובל נאמן (גן הרמוניה), מתחם הרמן מאאס (גני סביון, לוטוס), מרכז העיר ( גני איריס, שלדג, תבור), מתחם אפרים קציר (גני יהל , רמון,  הר סיני), מתחם רחובות החדשה (גני מנגו, תפוז, תדהר), מערב העיר (גני סיגלון, רקפת) ורחובות ההולנדית (גני כרמים, אמירים, יעלון). עלות יום קצר תעמוד על 396 שקל ויום ארוך על 566 שקל.

במרכזי הרשת נפתחה ההרשמה לעשרות קייטנות לגילאי בית ספר יסודי, במגוון תחומים ונושאים. במרכז שוויץ המדע יופעלו קייטנות הישרדות, מבוכים ודרקונים, מחנה קפוארה, מחול, אומנויות, מיינקראפט, מחנה התעמלות אמנותית וקייטנת מולקולה העוסקת בחשיפה לפעילויות מדעיות, ניסויים ותכנים מרתקים בתחום המדע. קייטנה זו תערך גם בנווה יהודה ושוויץ רחובות החדשה. במרכז שוויץ רחובות החדשה יתקיים מחנה הישרדות, מחנה היפ-הופ, קייטנת מחשבים מיינקראפט, טאיקוונדו וקייטנת מולקולה. במרכז קהילתי חוויות אושיות תתקיימנה קייטנת אילוף כלבים, קייטנה על גלגלים וצהרון המשך לקייטנות החופש הגדול. במרכז חוויות קריית משה תתקיים קייטנת חוויות מסביב לעולם, 27 ימים מגוונים מגילאי טרום חובה עד כיתה ו’. בשלוחת נווה יהודה יתקיימו קייטנות אומניות art camp וקייטנת מולקולה. במרכז גבירול יופעלו קייטנות במסגרת החוגים של טאיקוונדו, קפוארה ואקרובטיקה.

ההרשמה לקייטנות תיערך עד יום ראשון, יג’ בסיוון, 16.6.19, באמצעות אתר האינטרנט של רשת חוויות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן