news08.net/ads.txt

תושבים פתחו עצומה: “קרית גת לא תהיה חרדית”

היום (שני) נודע על עצומה שנפתחה בקרב תושבי קרית גת הדורשים משרי הממשלה למנוע את השינוי הדמוגרפי בעיר שצפוי להיות רוב חרדי. מי שעומד מאחורי העצומה – חבר המועצה, יקיר שינדלר: “מתכוון לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותי על מנת לבלום את התוכנית הזאת”. חותמי העצומה מדגישים: “אין בנו כל שנאת חרדים, פונים אליכם למציאת רעיונות חלופיים”.

כאמור, בעקבות פניות של תושבים החליט חבר המועצה, יקיר שינדלר יחד עם תושבים נוספים לפתוח את העצומה אותה אגיש לשרי הממשלה. במסגרת העצומה קוראים שינדלר והתושבים: “למנוע את השינוי הדמוגרפי העצום בעיר שבסופו צפוי להיות רוב חרדי בקרית גת”.

בלשון העצומה הדגישו התושבים: “חשוב לנו לציין, אין בנו כל שנאת חרדים, אנחנו חיים כיום עם אלפי חרדים בעיר בשותפות ובשכנות נהדרת, אולם גם לחרדים שבעיר ברור ששינוי כל כך קיצוני במאזן הדמוגרפי ישנה לחלוטין את המתווה הקיים. גורמי ההנהגה בעיר אשר מקדמים את הרעיון אינם מדברים בשם רוב העיר. אנחנו פונים אליכם למציאת רעיונות חלופיים ובהם הקמת הישוב החרדי כישוב נפרד ועצמאי”.

יקיר שינדלר סיפר לחדשות 08: “המרקם העדין בקרית גת חייב להישמר ורוב חרדי בעיר ישנה את פני העיר ללא היכר ויהפוך אותה לאחת הערים הנכשלות בישראל תוך שהתושבים נאלצים לוותר על שירותים חיוניים לטובת שירותי דת. אני מתכוון לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותי על מנת לבלום את התוכנית הזאת”.

לשון העצומה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן