news08.net/ads.txt

נפתח בבאר יעקב גן תקשורת נוסף; מנכ”ל פרח: “הורים רבים פנו אלינו בבקשה לפתוח מסגרות נוספות”

ברשת “פרח” לחינוך מיוחד לא שוקטים על השמרים, ובשל הביקוש הרב של הורים מהאזור, הרחיבה הרשת את פעילותה בבאר יעקב ופתחה גן תקשורת נוסף לילדים על הספקטרום האוטיסטי, כחודשיים לאחר פתיחת שנת הלימודים.

הגן החדש, כמו שאר גני הרשת, יעניק לילדים בגילאי שלוש עד שש, את כל הטיפולים הפרא רפואיים אותם הם צריכים לצורך התפתחות מיטבית כגון: טיפול רגשי, קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה ועוד, יחד עם ליווי וקידום חינוכי ולימודי כמו יתר בני גילם.

בד בבד, פתחה “פרח” במתחם החינוכי ברח’ נשר מתחם פרא רפואי חדשני וייחודי, בו הושקעו מאות אלפי שקלים, בכדי לתת לילדים את המענה המקצועי והטוב ביותר. המתחם מחולק למספר חדרים, בהם חדר פיזיותרפיה מאובזר, חדר טיפול באמנות וחדר הסנוזלן הראשון בעיר הנותן מענה לילדים בעלי קשיים בוויסות הרגשי.

איילת סולומון, מנהלת “פרח” בבאר יעקב מסבירה “כשהבנו עד כמה הצורך עבור גן נוסף גדול, ידענו שאנחנו צריכים לפתוח גן נוסף, למרות שהתחילה כבר השנה. בשבילנו השמיים הם הגבול, ולכן תוך כמה חודשים הקמנו את הגן, בצמוד למתחם פרא רפואי חדש וייחודי. אין ספק שהילדים יוכלו להגיע להישגים מאוד גדולים עם הטיפול המסור שיקבלו פה, ושאנחנו נמשיך לתת מענה לכל הצרכים של ילדי האזור.”

על כל מוסיף משה שטיין, מנכ”ל פרח, כי “התנופה האדירה הזו מתאפשרת הודות לראש המועצה ניסים גוזלן, ששם בראש סדר העדיפויות את החינוך וערכי קבלת האחר. התוצאות מדברות בעד עצמן, שהרי גם ילדים מישובים אחרים, מגיעים להתחנך דווקא בגני פרח בבאר יעקב. נמשיך לצמוח ולגדול מתוך רצון לקדם ולפתח כל ילד הזקוק לכך.”

פרחהרשת הארצית המובילה בישראל להתפתחות וחינוך לילדים עם צרכים מיוחדים, מעניקה מענה חינוכי ומקצועי לילדים עם צרכים מיוחדים מכלל האוכלוסייה תוך טיפוח יום-יומי, במטרה להצמיח ולפתח אותם באופן המיטבי. בנוסף, דואגת הרשת לקידום ושילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בחברה ומיצוי הפוטנציאל הטמון בהם. הרשת פועלת להסרת הסטיגמות של החברה ומספקת מעטפת כוללנית בפריסה ארצית מהגיל הרך ועד לגיל ההתבגרות .פרח מעסיקה את מיטב אנשי המקצוע תוך שמירה על קשר רצוף עם ההורים, המשפחה ושיתוף פעולה עם הגורמים הממשלתיים על-מנת לקדם את הילד באופן מקסימלי ואף לשלבו בחינוך הרגיל במידת האפשר. מעבר למעטפת האנושית האיכותית, הילדים גם נהנים מרמת אבזור מהמתקדמות ביותר בכל אחד מהמוסדות הפרושים ברחבי הארץ.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן