news08.net/ads.txt

נציב תלונות הציבור על שופטים דחה את התלונה נגד מני מזוז וגורג קרא: “מדובר בהחלטה אומללה”

לפני שבועיים (10.08) קבעו שופטי בית המשפט מני מזוז וגורג קרא שאסור להרוס בית מחבל שרצח את החייל, עמית בן יגאל ז”ל בטענה שזהו אינו מקרה קיצון. כמו כן, בפס”ד לא הוזכרו כלל טענות האב והאם השכולים. בעקבות כך הגיש ארגון בצלמו תלונה רשמית לנציבות על חוסר הרגישות הבוטה. הבוקר (שלישי) נודע כי הנציב דחה את התלונה בטענה שהשופטת השלישית הביעה דברי צער ואין ספק שהם מצטרפים אליה. מארגון בצלמו נמסר: “מדובר בהחלטה אומללה. הרי כל פסיקתם הייתה נגד השופטת וילנר. אין ספק שדבריה בכלל לא נכנסו לאוזניהם. נמשיך לעבוד למען הצדק לאזרחי ישראל שלצערנו בג”ץ שכח ממנו”.

כזכור, בפסק הדין התעלמו השופטים מני מזוז וגורג קרא מצער המשפחה השכולה. כמו כן נודע כי הם לא הביעו תנחומים על האובדן ואפילו לא הזכירו את החייל שנפל (אלא כפרט טכני יבש בארבע מילים בהקשר של מה שעשה המחבל).  בעוד שהשופטת יעל וילנר, שצידדה בעד הרס ביתו של המחבל, הזכירה זאת. בכל המקרים הקודמים של הרס בתי מחבלים מזכירים השופטים את צער המשפחה השכולה גם אם לא פוסקים לצד שלה.

ארגון בצלמו טוען כי התלונה איננה כמובן על הפסיקה, אלא על חוסר הרגישות המשווע של שני השופטים, שלמרות שהאבא השכול הופיע בפניהם ולמרות שידעו שהחלטתם תצער את משפחת החייל בחרו כלל לא להזכיר אותו ולא להשתתף בצערו בפסק הדין ולא להזכיר ולו במעט את הכאב העצום שלו ואני מזכיר מדובר באבא עם בן יחיד.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן