news08.net/ads.txt

נציגות רחבה לקריית גת בביאנלה 2022 היריד הבינלאומי למעצבי עתיד וחדשנות בחינוך

 

 

זו הפעם הראשונה שישראל מארחת מפגש בהשתתפות נציגות ונציגים מ-48 מדינות השותפות בפרויקט Education 2030 לפיתוח עתיד החינוך. הביאנלה תיפתח מחר (ג’) בבנייני האומה בירושלים ותימשך עד ה-2.6. לקרית גת נציגות מכובדת של כמה בתי ספר המציגים במסגרת היריד את החדשנות והפיתוחים הפדגוגיים והטכנולוגיים אותם הם מובילים. מדובר בהזדמנות נדירה, להציג את העשייה החינוכית החדשנית ופורצת הדרך של מורות ומורים, מנהלות ומנהלים ומערכות חינוכיות. במשך שלושה ימים בהם פוגשים את היוזמות המעצבות את העתיד החינוכי. היריד יפעל באופן היברידי וישלב חוויה דיגיטלית ופיסית : הרצאות, סדנאות, מפגשים והתנסויות שונות. 

ראש העיר אבירם דהרי: “קרית גת ממשיכה להוביל גם בתחום החינוך ולהציג חדשנות פדגוגית, שיטות לימוד פורצות דרך וחוויות למידה ייחודית הנותנת לכל תלמיד ותלמידה את המקום שלהם להתפתח כל אחד בתחומו. תודה לצוותי הניהול, ההוראה וכמובן לתלמידים המייצגים אותנו בכבוד רב ביריד הביאנלה היוקרתי, נאחל להם הצלחה רבה, לכו מחיל אל חיל”.

ביה”ס מעבר לקשת

בית הספר “מעבר לקשת” הוא בית ספר חדש וצומח בקרית גת לתלמידים עם לקות תקשורת על הרצף האוטיסטי. בית הספר מציג ביריד הבינאלה את התוכנית “צלילים על הרצף” – טלי קמחי מורה בבית הספר מסבירה כי מדובר בטכנולוגיה המחברת בין מוסיקה מעובדת היוצרת איזון במערכת העצבים ומביאה לפתיחות, אמון וסקרנות יחד עם שיעורי יוגה, כאשר החיבור בין השניים מאפשר לתלמידים פניות ללמידה, לתקשורת חברתית ולאיזון התנהגותי.

מקיף אורט בוים

מנהלת בית הספר ציפי בן טולילה וצוות המורים והתלמידים יצגו ביריד את מערכת הצירים התלת מימדית שפתחו תלמידי שכבה ח’ עבור תלמידה עם לקות ראייה שלומדת בשכבתם ומתקשה לראות את מערכת הצירים עימה עובדים בשיעורי האלגברה. התלמידים הכינו לה באמצעות מדפסת תלת מימד מערכת צירים מוחשית מוגדלת המאפשרת לה ליצור פונקציות בקלות. ישר כח לתלמידים על החדשנות, המאמצים הטכנולוגיים והאכפתיות כלפי חברתם.

אורט טכנולוגי קרית גת

בית ספר להצלחה בחיים – אורט טכנולוגי קרית גת מציג ביריד את שיטות הלימוד הייחודית בבית הספר, את מכלול הפעילות שמשביח את האקלים הבית ספרי שבחינוך הטכנולוגי ככלי להובלה להישגים, כגון לימודי מוסיקה, תיאטרון, תרפיה בזכוכית, חממה הידרופונית, מטבח טיפולי אימון אינטגרטיבי, עיצוב וקוסמטיקה. בבית הספר פועלת גם מגמה חדשה של תחבורה מתקדמת עם התמחות בצמ”ה (ציוד מכני הנדסי) והתמחות נוספת של יישומי אוטוטק. כל אלה תוך הגברת מעורבות התלמידים בקהילה מובילים את התלמידים לעבר בגרות מלאה לצד מקצוע.

מקיף מאיר
התלמידות ירדן אלמו ונעמי קגירוב יחד עם מורתן לאנגלית נועה קרמר ינחו יחד מושב באנגלית. התלמידות נבחרו לאחר מספר בחינות מקדימות. נוסף אליהן תציג בכנס גם שני הבדלה, מורה לעיצוב בבית הספר.

זהבה גור מנהלת אגף החינוך בעיריית קרית גת הוסיפה כי “היריד מאפשר לנו להציג את מערכת החינוך העירונית הייחודית בתחומי הטכנולוגיה, המדעים וגם בתחומים החברתיים: “המערכת העירונית מאפשרת לכל תלמידיה למצות את היכולות שלהם הודות לשיטות פדגוגיות שאנחנו מפתחים ומטפחים במסגרות הלימוד . אני מאחלת הרבה הצלחה לצוותים המציגים ביריד”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן