news08.net/ads.txt

נציגי רחובות במועצת הנוער המחוזית שימשו בתפקידי פיקוח ודוברות במסגרת יום חילופי שלטון

בר הרשקוביץ ואוריאן מתתיהו, נציגות רחובות במועצת הנוער המחוזית, שימשו כמנהלת המחוז ומפקחת רשותית

אתמול הגיעו תלמידי מועצת התלמידים המחוזית ליום חילופי במחוז. כבכל שנה נציגי מזכירות מועצת התלמידים והנוער המחוזית הגיעו למפגש למידה ושיח עם מנהלת המחוז עמליה חיימוביץ, מנהלת חברה ונוער ויקי ניצן, דוברת המחוז והמפקחים הרשותיים.

בני הנוער הציגו למנהלת המחוז את תהליך הועידה המחוזית ומסמך הועידה לפיו בני הנוער שואפים לשנה הקרובה ויחס לאוויר כאשר יישום המסמך יתקיים השנה הבאה – ושיתפו בתפקיד שלהם בתהליך הוועידה.

בר הרשקוביץ יו״ר מועצת הנוער וחברי המזכירות סיכמו את היום: ״יום חילופי השלטון מהווה עבורינו הזדמנות להציג את הדברים הבוערים לבני הנוער. אנו שמחים על הקשר המיוחד שלנו עם משרד החינוך ביום הזה ולאורך השנה כולה. נחשפנו למאחורי הקלעים של המשרד מכיוון אחר. פגשנו מפקחים שרואים אותנו ומקשיבים לחלומות שלנו. חווינו מפגשים משמעותיים באווירה איכפתית ומלאת הערכה”.

עמליה חיימוביץ מנהלת המחוז: “אתם הנוער שבאים עם ברק עיניים, אתם העתיד שלנו. התפקיד שלכם הוא לייצר אדוות סביבכם, לסחוף איתכם בני נוער נוספים. אני מאמינה בכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן