news08.net/ads.txt

נקבעה רשימת הזוכים בתחרות הכותבים הצעירים בבית הספר שביט לשנת 2020, אשר יתמודדו בגמר התחרות הארצית

בבית הספר היסודי שביט שברחובות התקיים השבוע הטקס השנתי בו הוכרזו הזוכים במקומות הראשונים בתחרות הכותבים הצעירים בבית הספר לשנת 2020. במסגרת  התחרות, כותבים עשרות ילדים מכל שכבה סיפור קצר פרי דמיונם, המהווה אחת מנקודות השיא בתכנית הייחודית לכישורי שפה שמפעיל המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך בבית הספר. הסיפורים הזוכים מכל שכבה, יתמודדו בגמר תחרות הכותבים הצעירים הארצית שמקיים המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מדי שנה, ותתקיים בחודש הבא בתל אביב בהשתתפות כותבים צעירים מעשרות בתי ספר ברחבי הארץ.

הטקס התקיים במעמד מנהלת בית הספר מירב בכר, אשר יחד עם רכזת השפה הבית ספרית חנה דמוזה ומאמנת האוריינות צילי מלכה ושאר הצוות החינוכי, העניקו תעודות לכותבים המצטיינים ותעודת הערכה מיוחדת למחנכות הכיתות על חלקן במסע הכתיבה. רשימת הזוכים השנה על פי שכבה: מכיתות ג’ זכו איתי אינגידה שכתב את הסיפור ‘לא נכנע ללחץ’ ועמית חלצ’י עם הסיפור ‘הריצה הנוצצת’. מכיתות ד’ זכו אליאן דמסה עם הסיפור ‘בריונות ברשת’ וליאל איילין עם הסיפור ‘בחירות, חברות או בריחות’. מכיתות ה’ ייצגו את בית הספר בתחרות הארצית מיה איזמירלי שכתבה את הסיפור ‘הלב של אמא’ ונעם ברוק עם הסיפור ‘אהבה ללא תנאים’. בהצלחה לכותבים הצעירים שלנו!

**

דן פוטרמן מנכ”ל המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך: “בית הספר שביט ממשיך לשמש מדי שנה דוגמא מצוינת להשפעה של תהליך חינוכי על קהילת בית הספר כולה, שהביא לבחירת זוכים מצטיינים מתוך עשרות מועמדים, ואנחנו מאחלים להם הצלחה בגמר התחרות הארצית. התהליך שאנחנו עוברים יחד עם בית הספר והצוות מהווה הוכחה שפיתוח מצוינות חינוכית והשקעה בכישורי שפה מחזקים גם את הביטחון של התלמידים וגם את היכולת שלהם להצליח ולהצטיין”.

כידוע המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מפעיל תכנית לפיתוח כישורי שפה ולמצוינות בחינוך בעשרות בתי ספר ברחבי הארץ, ובמסגרתה משתנה כל שיטת ההוראה בכיתות וניתן דגש מיוחד על יחס אישי לכל תלמיד וחיזוק לכישורי השפה (קריאה, כתיבה ודיבור) ככלי לשיפור ההישגים בכל מקצועות הלימוד, ויחד עם הצוות החינוכי בבית הספר מגיעים התלמידים להישגים משמעותיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן