news08.net/ads.txt

נקיטת צעדים ראשוניים בבאר יעקב על מנת להפחית את התחלואה: “ניתנו למעלה מ-35 דוחות בגין אי עטית מסכה. בעלי עסקים נקנסו בעשרות אלפי שקלים”

במועצת באר יעקב מעדכנים היום (שני) על 258 מאומתים. גוזלן מוסיף כי מטרתו העיקרית הוא  ירידה ל-100 מאומתים תוך 10 ימים. בעקבות כך, החליט על ביצוע שורה של צעדים ראשוניים במטרה להפחית את רמת התחלואה בישוב ולהחזיר את באר יעקב להיות יישוב ירוק.
 לוקחים את המושכות לידיים-
מכיוון שמערך החקירות של משרד הבריאות לא עומד בנטל, בשבוע וחצי האחרונים פעלו להכשרת מספר עובדי מועצה כחוקרים אפידמיולוגים רשמיים של משרד הבריאות. מיד לאחר סוכות כל מערך החקירות האפידמיולוגיות של מאומתי קורונה יעבור לרשות המועצה ויבוצע על ידי מוקד ייחודי שהקמנו לשם כך. צעד זה יוביל לביצוע מיידי של החקירות לכל מאומת וכך יצליחו לקטוע את שרשרת ההדבקה מהר יותר מהמצב הקיים.
החל מרגע זה יחל לפעול הקו האדום של באר יעקב-
מדובר במספר טלפון ייחודי לדיווח על הפרות של ההנחיות. במידה ונתקלתם בהפרת בידוד, התקהלות אסורה או הפרת הנחיה אחרת של משרד הבריאות, דווחו למועצה ויבוצע אכיפה מיידית.
הסברה
צוות הלשכה בראשות ניסים גוזלן בשיתוף דוברות המועצה ובסיוע מחלקת צעירים ונוער ופיקוד העורף יצאו במערך הסברתי שבימים הקרובים אף יורחב ויורגש בכל רחבי היישוב.
אכיפה
האכיפה של הנחיות משרד הבריאות בנושא הקורונה מתוגברת בימים אלה באופן אגרסיבי, הן כלפי בעלי עסקים והן כלפי תושבים. בשלושת הימים האחרונים ניתנו למעלה מ-35 דוחות בגין אי עטית מסכה, בעלי עסקים הוזמנו לשימוע בתחנת משטרת רמלה ואף נקנסו בעשרות אלפי שקלים בגלל הפרת התו הסגול. בוצעו עשרות בדיקות פתע למבודדים על מנת לוודא קיום ההנחיות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן