news08.net/ads.txt

נקרע הלב: אור אשכר, שנפגע אנוש בפיגוע בתל אביב – מת מפצעיו

משפחתו של אור באצילות נפש תרמה את איבריו להצלת חיים

מדינה שלמה התפללה שישוב אולם לפני זמן קצר (שני) אור אשכר נשם את נשימתו האחרונה. על הפיגוע דיווחנו כאן

המרכז הרפואי איכילוב תל אביב מודיע בצער רב על מותו של אור אֶשְׁכָּר שנפצע באורח אנוש בפיגוע ברחוב דיזינגוף.

פרופ׳ רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב – ת״א: ״אור הגיע אלינו לאחר החייאה ממושכת בשטח שהמשיכה בבית החולים ומיד הורד לחדר ניתוח שם כנגד כל הסיכויים, הצליחו הרופאים לייצב את מצבו. לצערנו, עוצמת הפגיעות היתה קטלנית ולאחר מאבק הירואי של ימים ארוכים, בהם ראינו מלחמה של איש ברזל על חייו, נאלצנו היום (ב׳) לקבוע את מותו.

אני מבקש להודות למשפחתו האצילית של אור על בקשתה לתרום את איבריו ולהציל חיים. לצערנו, תחת נסיבות טרגיות, זכינו כולנו באיכילוב להחשף למשפחה מדהימה וערכית ואנו מודים להם ששיתפו אותנו בחייו של בנם ומקווים שהצלחנו לעמוד לצדם בשעה קשה זו.

חקירת פיגוע הירי בדיזנגוף בתאריך 9/3/23 –הוגשה הצהרת תובע נגד החשודים בהסעת המחבל – על הפיגוע דיווחנו כאן

בסיום חקירה משותפת של היחידה המרכזית במשטרת מחוז תל אביב ושירות הביטחון הכללי הוגשה אתמול בבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע נגד תושב רמלה העוסק , על פי החשד, בהסעת שוהים בלתי חוקיים, אשר חשוד בהסעת המפגע וכן תושב כסייפה החשוד במעורבות בהסעה.

במהלך החקירה נאספו ראיות הקושרות את החשודים לביצוע עבירות המיוחסות להם. מעצרם הוארך בבית משפט מעת לעת ואתמול הוגשה נגדם הצהרת תובע על ידי שלוחת תל אביב של חטיבת התביעות במשטרת ישראל עם כוונה להגיש נגד החשודים בימים הקרובים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מעצרם של החשודים הוארך עד לתאריך 22/3/23 בו יוגש כתב אישום. שב”כ ומשטרת ישראל רואים בחומרה כל מעורבות של אזרחים ישראלים בהסעה, העסקה והלנה של פלסטינים שוהים בלתי חוקיים, ויפעלו למיצוי הדין עימם.

צילום: באדיבות המשפחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן