news08.net/ads.txt

“נרגש לקראת האתגרים החדשים שעומדים בפניי” | צביקה מדהלה נבחר לתפקיד מנהל האגף המוניציפאלי בעיריית רחובות

סגן אלוף במיל’ צביקה מדהלה, המכהן כמ”מ מנכ”ל רשת חוויות רחובות בשנתיים האחרונות, נבחר על ידי ועדת המכרזים – בראשות מנכ”ל עיריית רחובות, דורון מילברג, לתפקיד מנהל אגף מוניציפאלי בעירייה. בוועדה חברים גם סמנכ”ל משאבי אנוש גלית אנגל, ונציגי היועמ”ש, הציבור ו-וועד העובדים.

מינויו של מדהלה (56), נשוי ואב לארבעה, כפוף לאישור משרד הפנים כמקובל. בין תחומי האחריות שעליהם יהיה אמון: תיאום בין כלל אגפי העירייה מטעם לשכת ראש העיר, ריכוז וועדות העירייה, אחריות על פניות הציבור, מבקר העירייה ומבקר המדינה, ריכוז עבודת מועצת העיר, טיפול באירועים עירוניים וניהול מחלקות שונות ועוד.

צביקה מדהלה הינו בוגר תואר שני בניהול מערכות בריאות ותואר ראשון בלימודי ארץ ישראל שירת כראש מדור מבצעים, כקצין אג”מ וכראש ענף הדרכה ואימוני רפואה במרכז לאימוני צבא היבשה. במהלך 9 השנים האחרונות כיהן בתפקידים ניהוליים ברשת חוויות רחובות: מנהל מתנ”ס, סמנכ”ל וכן כמ”מ מנכ”ל, תפקיד שמילא בשנתיים האחרונות.

במהלך תקופה זו ניהל מדהלה את מערך גופי הרשת ועובדיה, הוביל שיתופי פעולה עם עשרות גופים, פיתח את קשרי העבודה עם נציגי ההורים, ניהל את תהליך פתיחת המוקד ושירות הלקוחות, פיתח את תחום הבטיחות והביטחון, היה אמון על קבלה והפעלת מבנים חדשים מעיריית רחובות ועוד. תחת ניהולו סיימה רשת חוויות את שנת 2018 באיזון תקציבי.

“צביקה מביא איתו ניסיון ניהולי רב, היכרות מעמיקה עם העיר והצרכים ויחסי אנוש מצוינים”, אמר רחמים מלול היום (ראשון), “אין לי ספק כי הוא יבצע את תפקידו במקצועיות רבה, במסירות ובנאמנות לתושבי העיר”.

מדהלה הוסיף: “אני נרגש לקראת האתגרים החדשים שעומדים בפני ורואה זכות גדולה בהזדמנות שניתנה לי להמשיך לשרת את הציבור. אני מודה לכל אלה שעזרו לי בתפקידי הנוכחי כמ”מ מנכ”ל רשת חוויות: לרה”ע, מר רחמים מלול, למנכ”ל העירייה, מר דורון מילברג, לסגן רה”ע ויו”ר רשת חוויות לשעבר, עו”ד יניב מרקוביץ’ וליו”ר רשת חוויות הנוכחי, חבר המועצה אמיתי כהן, על שיתוף פעולה לאורך כל הדרך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן