נשבר הלב | אחד הנרצחים בפיגוע: מוטי אשכנזי, תושב יבנה

אבל כבד ביבנה: אחד הנרצחים בפיגוע סמוך לאריאל הוא מוטי (מרדכי) אשכנזי ז”ל, בן 59, נשוי, אב לשלושה וסב לשני נכדים.

מוטי ז”ל עבד בחברת ‘אמישראגז’ כספק באיזור השומרון. משפחתו סיפרה כי “מוטי היה אדם אוהב מלא שמחת חיים, בעל למופת ואיש משפחה עם נשמה ענקית שתמיד אהב לעזור לכולם. הוא אהב את החיים וניצל כל רגע לעטוף את המשפחה בחום ואהבה. זו אבידה גדולה לכולנו ולכל מי שהכיר אותו”.

מעיריית יבנה נמסר כי “בצער רב התבשרנו היום על מותו של תושב העיר, מוטי (מרדכי) אשכנזי ז”ל שנרצח בדם קר על-ידי מחבל נתעב בפיגוע באזור התעשייה באריאל. אנו משתתפים בצער המשפחה ועומדים לצידה בכל אשר יידרש. בשם תושבי העיר כולנו מחזקים אותם בשעה קשה זו”.

על מועד הלוויה תבוא הודעה.

מחבל בן 18 מכפר סמוך לאריאל ביצע היום פיגוע משולב של דקירה ודריסה באיזור התעשייה אריאל, סמוך לכביש 5. שלושה בני אדם נרצחו ושלושה נפצעו אנוש, קשה וקל. המחבל הגיע לאיזור התעשייה, דקר ארבעה אנשים, גנב רכב, ואיתו התנגש ברכבים סמוך לכביש 5. בסופו של דבר הרכב הושבת והמחבל נוטרל בידי לוחם צה”ל שהיה בזירה. 

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן