news08.net/ads.txt

נשבר הלב: בתוך שבועיים לבה של רופאת הילדים, ד”ר מרתה כהנוב נדם, העיר אילת בוכיה

הכל מספרים כי נשים כמו רופאת הילדים הידועה ד”ר מרתה כהנוב, קשה היה למצוא. היה לה לב ענק, אך היום (שני) הלב הגדול שלה נדם, לאחר מאבק ממושך במחלה. רבים מתושבי אילת כואבים כאב עז על לכתה של ד”ר כהנוב שעבדה במשך שנים ב”כללית”, גם לאחר פרישתה.

לפני כשבועיים, בתום יום עבודה חשה ברע, עם ההדרדרות במצבה הובהלה לבית החולים סורוקה. אלא ששם בני המשפחה שעטפו אותה ביקוש למלא את צוואתה לסיים את חייב בדירתה האהובה – וכך היה. בצוואה שהותירה ביקשה לא לטמון אותה בבית העלמין אלא לתרום את גופה למדע.

פרח אוחיון, חוקרת בתחנת משטרת אילת ספדה לה בפייסבוק: “ד”ר מרתה האהובה, תהא נשמתך צרורה בצרור החיים. נכון שלאחרונה לאחר פרישתך ראינו אותך כבר פחות, אבל עדיין, זכינו גם בהתנדבותך לא פעם לטיפול המסור שנתת עבורינו. אין ספק שהיית רופאה מיוחדת והנוף המרכזי בקופת החולים. ד”ר מרתה, תושבי אילת מרכינים ראש, כואבים את לכתך”.

גלית פרידמן, מדריכת הורים: “ד”ר מרתה האהובה הייתה מיתוס. כל כך עצוב, בלתי נתפס, רופאה בחסד עליון, שטיפלה באלפי ילדים במהלך כל כך הרבה שנים, ד”ר מרתה, תמיד קיבלה אותנו בחיוך, תמיד הרגיעה, בשקט שלה, בעדינות וברוגע שכל כך אפיינו אותה, עם עיניים טובות וידיים קטנות ונעימות, תמיד לבושה, מסודרת, מאופרת ומסורקת, עם הצבעים המתאימים והתכשיטים המיוחדים. נתנה לנו הרגשה שהיא כאן תמיד בשבילנו, לכולם העניקה יחס חם, אישי ומחבק כאילו שחיכתה רק לנו שנגיע עד יומה האחרון, תמיד הייתה כל כולה במסירות אין סופית למען הילדים ולמעננו ההורים. ד”ר מרתה היא אבדה גדולה למערכת הבריאות העירונית, לקהילת ההורים בעיר, ולי ולמשפחתי”.

יהי זכרה ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן