news08.net/ads.txt

נשבר הלב: נקבע מותו של הילד בן ה-5 שנפגע בתאונת הדרכים ב’אלי כהן’

עצב גדול הערב (חמישי) עם הידיעה על מותו של הילד בן ה-5 אשר נפגע אנושות לפני כשעתיים בתאונת דרכים שהתרחשה ברחוב ‘אלי כהן’ בלוד. בביה״ח אסה״ר נקבע מותו של הילד, צוות זק״א שפילה מטפלים בזירה בכבוד המת.

כידוע, חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח אסף הרופא את הילד כשהוא במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה. על פי דיווח של משטרת ישראל, נהג הרכב שהה במקום ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

(צילום: תיעוד מבצעי מד”א)

חובש בכיר על אופנוע מד”א, איתן שנור, סיפר: “כשהגענו למקום ראינו ילד בן 5 שנפגע מרכב ששוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד”א תוך כדי פעולות החייאה, כשהוא במצב אנוש, ופינינו אותו לבי”ח אסף הרופא”.

ידידיה נוסים חובש באיחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה סיפר: “יחד עם חובשים נוספים הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירת התאונה וביצענו בו פעולות החייאה. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים”.

יהי זיכרו ברוך.

התאונה הערב בלוד (צילום באדיבות איחוד הצלה)

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן