news08.net/ads.txt

נשות הכדורגלנים במילים קשות על הקטינות: ”צעירות מטרידות ללא הפסקה את הגברים שלנו, תמימות הן לא”

נשות הכדורגלנים בעבר ובהווה יוצאות להגנה ולחפותם של שחקני מכבי ת”א החשודים בבעילה אסורה של קטינות וזוכים לתמיכתם.

“אותן צעירות שנראות כמו ילדות – מטרידות ללא הפסקה ובכל דרך אפשרית את הגברים שלנו וכל העולם שותק. מותר להן לדבר איך שבא להן ולהתנהג איך שבא להן, נכון? וכן פתאום אתם שותקים כי לאישה מותר ולגבר אסור, נכון?! למה? כי זה גבר והם תמיד אשמים”, כתבה אשתו של שחקן מכבי ת”א, אייל גולסה, מאי. “צריך לשים אצבע מאשימה על הגורם העיקרי שעומד מאחורי אותן קטינות ואלו ההורים שלהן שאמורים לפקח 24/7 עליהן שמסתובבות בשלוש לפנות בוקר ברחובות ללא השגחה. אל תכפישו סתם את שמם של השחקנים. תזכרו תמיד שמאחורי כל בן אדם יש משפחה מורחבת (ילדים ואישה) שבסופו של יום הם אלו שמתמודדים עם הקושי”.

מאי, אשתו של קפטן בית”ר ירושלים עידן ורד, כתבה בפייסבוק: “היום נערה בת 15 לא מתלבשת, לא מתנהגת, לא מדברת ולא נראית בת 15. על פי השיחות שרצות ברשת – הן לגמרי היו מודעות למעשיהן ואף התגאו בדבר. אז נכון שיקומו כל היפות נפש שבשבילן גברים הם קודם כל האשמים ולא משנה מה באמת קרה, אבל גברים הם גם בני אדם שמאחוריהם יש גם משפחות”.

גם ליטל, אשתו של גל אלברמן, ששיחק בעבר במכבי ת”א שיתפה את התחושות שלה: “כל כך הרבה גברים הולכים עם נערות וכל כך הרבה נערות קטינות מציעות את עצמן על מגש של כסף. זה בהחלט סותר כל קשר למוסריות, ערכיות וכבוד. אבל אחר כך מי שבילה (בהסכמה מלאה אגב) נתון ללינץ’ תקשורתי, תרבותי, מוסרי וערכי. איפה החוק שירתיע גם את הבחורות ולא רק את הבחורים? אנחנו בימי הביניים? איפה השוויון? למה גבר צריך להיענש על ניהול אקט מיני בשיתוף פעולה מלא? בנימה זאת חשוב לי לציין שאני לרגע לא תומכת בעניין – אני סולדת מניצול מצבים על ידי גברים. ולמקרה הספציפי, אותם בחורים מסכנים כי אנשי ציבור הם. אז בכלל יש פה רכיבה על פרשה לשם רייטינג. ברור שצריך לאכוף את ההתעסקות עם קטינות לשם מניעת ניצול תמימות וחסרות ישע, אבל בסיפור הזה תמימות הן לא ובטוח שניצול זה לא המקרה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן