news08.net/ads.txt

נשות נס ציונה קבעו: יובל דיין תופיע באירוע המרכזי של יום האישה

כל האירועים בסימן 140 שנה לנס ציונה

יום האישה הבינלאומי יצוין בנס ציונה במגוון אירועים לאורך חודש מרץ: סיורים, הרצאות, סדנאות, מפגשי ספורט בגינה ועוד.

האירוע המרכזי יתקיים עבור נשות נס ציונה בלבד בהיכל התרבות. על פי בחירת נשות העיר, שענו על שיתוף ציבור, תופיע יובל דיין שתארח את נורית גלרון ביום רביעי 15.3 ב20:00. בעלות מסובסדת של 60 ש”ח. אגב, כל הכרטיסים כבר אזלו.

על המופע: לאחר כמעט עשור של עשייה, הפכה יובל דיין לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי ולאחת הזמרות-יוצרות המצליחות והמוערכות בישראל. אלבום הבכורה שלה “לאסוף” הגיע למעמד פלטינה כלל את השירים “לאסוף”, “אל תאמר” ו”עד שתחזור”. אלבומה השני “לבי ער” הגיע תוך חודשיים בלבד למעמד של אלבום זהב הניב גם הוא שרשרת להיטי ענק כמו “בדיוק כמו הירח”, “לילותיי” ו”לבי ער”. על הבמה יובל כובשת את הקהל באותנטיות שלה, בנוכחותה המרשימה, בכישרונה הרב ובקולה הבלתי נשכח. היא אף זכתה במעמד ייחודי בתעשיית המוזיקה הישראלית: זמרת שכותבת ומלחינה את רוב שיריה, בעלת טביעת קול אחת ויחידה. יובל תארח במופע את נורית גלרון, הזמרת הכובשת והותיקה בעלת הקול המיוחד, עם הרפרטואר של להיטיה הנצחיים.

מה עוד?

  • התערוכה “נשים לאורך השנים” תושק בהיכל התרבות ב 23.3.2023 בשעה 20:00. ומטרתה להוקיר את פועלן ותרומתן של 14 נשים להתפתחותה ושגשוגה של העיר – אישה לכל עשור. הנשים שנבחרו מבין עשרות המלצות שהוגשו, מייצגות תרומה משמעותית במגוון תחומים: חינוך, קיימות וטבע, רפואה, אומנות, התנדבות ויזמות חברתית. את צילומי הנשים לתערוכה ביצעו צלמים וצלמות תושבי העיר בהתנדבות.
  • “בעקבותיה” – המסורת העירונית של סיורים בעקבות נשים בנס-ציונה תתקיים במהלך חודש מרץ. ארבעה סיורים מקומיים יצאו בימי שישי וישלבו מפגשי טעימה בבתים מארחים האירוח, בהמשך למיזם תיירות חברתית “סיפורי בתים” – במסגרתו מזמינות אתכן/ם נשות העיר להכיר מקרוב עשיה של אומנות, תרבות ופולקלור במפגש אינטימי ומרתק על אוכל.
  • “שתדעי לך” – סדרת מפגשי ידע  לנשים במגוון תחומי חיים יקיים שני מפגשי זום המהלך חודש מרץ.  מפגש ראשון בנושא זכויות נשים, בהנחיית עו”ד רעות פוקר קפואנו ומפגש שני בנושא ניהול תקציב ביתי בהנחיית רינת מליבובסקי.
  • מפגש “הקדימי הגנה למכה” בהדרכת זוהר בית אב – לנשים המעוניינות בפעילות ספורטיבית עם ערך מוסף. הדרכת מוגנות באוויר הפתוח, בגן נווה. גם אימון כושר פונקציונלי לנשים יתקיים בפארק טוסקנה בהדרכת שני יולזרי.
  • הרצאה משנת חיים “איך לגדל שמחת חיים” סיפורה מעורר ההשראה של יאנה דרום, מייסדת רשת חנויות און ליין לנשים המתמודדות עם סרטן השד, האירוע בשיתוף קופת חולים כללית יכלול גם עמדות הסברה ודוכני  התנסות של כללית משלימה.
  • הקרנת הסרט “לא ממושמעות” על חבורת פעילות פמיניסטיות המתכננות לשבש את התוכנית הנצפית ביותר בעולם: מיס תבל, להוכיח לעצמן ולחברה שנשים ממושמעות לא עושות היסטוריה יוקרן במשכן הפיס לאמנויות.
  • עוד בנושא מיתוס אידיאל היופי, תתקיים באולם בית הפנאי הרצאה “מעוצמה פנימית לעוצמה חיצונית” מרתקת בהנחיית שרון חזום.

צילום: פייסבוק-יובל דיין הערוץ הרשמי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יעל
יעל
5 months ago

אנחנו מחפשים אנשים (גברים ונשים) לעבודה פשוטה מהבית. הזמן נקבע על ידיכם במהלך היום! אנו מספקים את החומר.. (עבודות בתחום, קלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים),

050-2332971 פנו אלינו בוואטספ

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יעל
יעל
5 months ago

אנחנו מחפשים אנשים (גברים ונשים) לעבודה פשוטה מהבית. הזמן נקבע על ידיכם במהלך היום! אנו מספקים את החומר.. (עבודות בתחום, קלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים),

050-2332971 פנו אלינו בוואטספ

דילוג לתוכן