נשות רחובות? סטודיו תמרה החליט להקדיש עבורכן יום מיוחד

יום האישה בסטודיו תמרה למה בכלל יום האישה? שנת 2020, מצבן של הנשים טוב מאי פעם. אבל עדיין אנחנו נתקלות מידי יום בכותרות של אלימות כלפי נשים ואפליה בעבודה.

בסטודיו תמרה החליטו להקדיש את היום לתוכן חשוב עבור נשים. הרצאות על מה עומד מאחורי יום האישה, מאבקים אז והיום של נשים בעבודה, מיניות נשית, דוכן החלפת תכשיטים ואקססוריז וסדנת הגנה עצמית. כל זאת במחיר סמלי כדי לאפשר לכל אישה להגיע. אירוע יום האישה יתקיים ב-6.3.20 בשעות 8:00-14:30 בסטודיו תמרה ברחוב בתיה מקוב 20.
לפרטים נוספים ותוכנית האירוע.

8:00-9:00 ביודינמי לנשים
9:00-10:00 מדיטציה נשית
10:00-11:00 הרצאה מבוא – שיטת מודעות לפוריות
11:00-12:00 נשים מובילות שוויון – הרצאה על מאבקן של נשים לאורך השנים לשוויון בעבודה
12:00-13:00 שער לעונג – שיחה-הרצאה על עונג במיניות
13:00-14:00 הסיפור מאחורי יום האישה
13:30-14:30סדנת הגנה עצמית

“כשאני רוקדת – אני מרגישה שכל העולם מזדקק לרגע הזה, אני רואה את מי שמסביבי בעיניים אחרות – עיניים טובות יותר. אני חשה את העוצמה של הגוף שלי בשיאה. קבוצת הנשים הזו, שנעה יחד בחלל, יושבת באותו המעגל – שום דבר לא יכול לנצח אותה. הייתי מאחלת את החוויה הזו לכל אחת.” רותם ברק, רכזת קהילה בסטודיו.

סטודיו תמרה – למחול תנועה ויוגה פועל שלוש שנים בעיר וזה שנה וחצי בביתו הנוכחי. הוא הוקם על ידי חברים וחברות מתנועת דרור ישראל (תנועת מחנכים חברתית ושיתופית). מטרתו הייתה ליצור מקום המשלב מקצועיות ומביא את טובי המורים בארץ לעיר רחובות. בנוסף, חיפשנו ליצור מקום ביתי אשר מאפשר לכל נפש החפצה בכך את האפשרות לרקוד, לתרגל יוגה, להיפגש עם הגוף.

אנו רואים את הסטודיו כחלק מהמרקם התרבותי והחברתי של העיר רחובות. לשם כך בחרנו להיות חלק מקהילת הצדק החברתי בעיר (קהילת הצדק החברתי פועלת מאז 2011 ומקיפה מאות אנשים בעיר השותפים למפגשי לימוד כלכלה, קבוצת נשים, פרויקט גישור לחילונים וחרדים ועוד).
לצד מערכת השעות הקבועה אנו מקיימים פעילויות קהילתיות, אירועי תרבות ומופעי מחול.
אתר הסטודיו – studiotamara.co.il
אתר דרור ישראל – http://www.drorisrael.org.il/
קהילת הצדק החברתי – https://www.facebook.com/emekhashave/

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן