נשים בשישי: אירוע פתיחת השנה בחסות ד”ר מרה קנבל וד”ר רוני באום ייערך מחר. בתכנית האמנותית: הזמרת והיוצרת איה כורם

איה לביא 1 (1)|איה

מחר (שישי) החל מהשעה 9 בבוקר יתקיים אירוע פתיחת שנה חגיגי ל”נשים בשישי”, מיזם שכולו פרי יצירתה של קבוצת ‘פועלות לשינוי’ מתוך קהילת הצדק החברתי ברחובות, בשותפות הפורום לקידום מעמד האישה שמנהיגה ד”ר מרה קנבל ובחסות חברת המועצה, ד”ר רוני באום. בתכנית האמנותית: הזמרת והיוצרת, איה כורם.

ד”ר מרה קנבל
‘נשים בשישי’ הינו אירוע קהילתי פתוח של נשים עם נשים למען נשים – המאפשרת מקום לעשייה של נשים: מיזמים חברתיים-כלכליים, ארגוני נשים, עסקים של עצמאיות וכיוב’ – בשביל לנשום, לחוות וליהנות יחד. האירועים מתקיימים ביום שישי האחרון בכל חודש ומציעים לנשים חווית מפגש הכוללת למידה, שיחה, יצירה ונטוורקינג תוך שימת דגש על שיתוף בידע, בניסיון ובכישרונות.
ד”ר רוני באום

אירוע הפתיחה שייערך כאמור מחר, בעלות כניסה בסך 20 שקלים, יתקיים במרכז חוויות – שוויץ החדשה (ברחוב יוסף קרוננברג 1) ובו מפגש אישי עם הזמרת והיוצרת המוערכת איה כורם, במופע המשלב שיחה ואת מיטב שיריה ובהרצאה על יצירה, על השראה וגם על הניצחון במאבק המשפטי שניהלה והגיע לכנסת ולבית המשפט העליון ובעקבותיו חוקק “חוק איה כורם” להגנה על יוצרים צעירים מפני חברות ההפקה.

תחילת האירוע שיימשך כ-3 שעות, בהתכנסות ומינגלינג, לאחר מכן המפגש עם כורם ובסיומו תתקיים סדנת “סקראפ” להכנת כרטיסי ברכה ייחודיים לכבוד ראש השנה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן