“נשק וסע” – גם בבית הספר “ניצני המדע”

חודשיים וחצי לאחר תחילת הלימודים ונרשם הישג נוסף הנוגע לבית הספר “ניצני המדע”, בשכונת המדע – זאת ביוזמתה של חברת המועצה אוה גור. “אני שמחה לעדכן כי פרוייקט סידור ‘תחנת נשק וסע’ הושלם”, כתבה להורים: “

שימו לב לשילוט המעודכן, הצביעה וסידור תחנת נשק וסע”.

גור הוסיפה: “שימו לב כי יש להחנות במקביל למדרכה באזור ההורדה. תודה ענקית על כל העזרה לליאור שוקרי ולכל עובדי אגף השילוט והתנועה”.

אגב, השבוע ממקדת מערכת החינוך פעילות חינוכית סביב השבוע הלאומי לבטיחות בדרכים. מוסדות החינוך יקדישו שיעורים לנושא, כשמיקוד הפעילות השנה יהיה בנושאי “היסח הדעת”, בטיחות רוכבי האופניים החשמליים ומשתמשי הקורקינטים החשמליים. תכנים הועלו לפורטל מוסדות חינוך, פורסמו 2 משדרי אקדמיה ברשת ופעילויות הועלו למרחב הפדגוגי.

20 ילדים, בגילאי 0-14, נהרגו בשנת 2019 בדרכים. 139 ילדים, בגלאים הללו, נפצעו קשה, ועוד 1,730 נפצעו קל. נתונים אלה משקפים ירידה, בשיעור של כ-37% ביחס לשנת 2018, ומשרד החינוך ממשיך לעשות כל מאמץ כדי לצמצם את הנתונים לאפס, באמצעות חינוך להתנהגות בטוחה ואחראית בכבישים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן