news08.net/ads.txt

נתון מזעזע: מעל 130 בני אדם נפגעו באורח קשה בתאונות דרכים ברחובות – בעשור האחרון

בשנת 2018 נפצעו ברחובות באורח קשה 21 בני אדם בתאונות דרכים. ממוצע הפצועים קשה בעיר בעשור האחרון (2009-2018) עומד על 13 נפגעים בתאונות דרכים בכל שנה. בעשור האחרון (2009-2018) נפגעו בעיר 133 בני אדם באורח קשה בתאונות דרכים.

אנחנו שומעים בחדשות על מקרים טרגיים וכואבים של תאונות קטלניות, ועל הפצע הנפער והאובדן במקרה של מוות. בתאונות הדרכים ישנם גם אלפי בני אדם שנפגעים בצורה קשה וקשה מאוד מדי שנה, מאות בכל חודש. הפער בין פציעה קשה וחמורה לבין מוות בתאונת דרכים הוא קטן מאוד, פעמים רבות לא ניתן להציל אדם הנפצע פציעות קשות, במקרים מסוימים יצטרך הפצוע לחיות את תוצאות ונזקי הפציעה כל חייו, ובמקרים הקשים יותר לא ישרוד את הפגיעה.

בכל שנה נפגעים בממוצע כאלפיים בני אדם באורח קשה בתאונות דרכים, כאשר בשנת 2018 נפגעו  באורח קשה 2,166 בני אדם. מרבית הנפגעים באורח קשה נפגעים בתאונות בתחום העירוני: ממוצע הנפגעים בכל שנה הוא 1,253, בשנת 2018 נפגעו 1,399 בני אדם באורח קשה בתאונות דרכים בערים וביישובים.

ארז קיטה, מנכ”ל עמותת אור ירוק: “ההבדל בין פצוע קשה להרוג בתאונת דרכים יכול להיות דק מאוד ולעיתים פצועים קשה נאלצים להתמודד עם סבל רב ותוצאות בלתי הפיכות לכל ימי חייהם. הנתונים העגומים חושפים עד כמה המצב גרוע, ועד כמה המדינה כושלת בהגנה על האזרחים בכבישים. את המצב הזה ניתן לשנות על ידי שיפור התשתיות כך שהן תהיינה סלחניות לטעויות הנהג וכן בחיוב התקנת מערכות בטיחות אוטונומיות שיפצו על טעויות הנהג וימנעו את התאונה, מערכות אלה הוכחו כמצילות חיים ולכן יש לחייב את התקנתן בכל כלי רכב חדש העולה על הכביש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן