news08.net/ads.txt

נתון שיא: חברת הנדל”ן אסיה סיירוס מכרה 298 דירות בגן יבנה בתוך שלושה ימים בלבד!

נתון שיא: חברת הנדל”ן אסיה סיירוס מכרה 298 דירות בגן יבנה בתוך שלושה ימים בלבד. זה קרה במסגרת שבוע מכירות מיוחד שהתקיים בגן האירועים “גאיה” בשבוע שעבר. מנכ”ל “אסיה סיירוס”, דורון עטיה: “לאחר שנת קורונה, חברת ‘אסיה סיירוס’ גאה ושמחה לתת מענה לביקוש הגובר לדירות בדרום הארץ ובמרכזה”.
 
שנת הקורונה גרמה לאי וודאות תעסוקתי בשל היציאה לחל”ת ופיטורי עובדים וגרמה לדחיית רכישות דירות חדשות בתקופה זו למועד מאוחר יותר. כעת, כאשר למעלה מ-60 אחוז מתושבי המדינה מחוסן מנגיף הקורונה ועל רקע חזרתו של המשק לפעילות מלאה, דומה כי גם שוק הנדל”ן מתעורר הודות לביקוש שיא לדירות.
סימן לכך הוא ההישג חסר התקדים של חברת הנדל”ן “אסיה סיירוס”, שבונה מאות יחידות דיור במתחמי דיור חדשים בעיר דימונה ובגן יבנה. במסגרת שבוע המכירות, שהתקיים שבוע שעבר בגן האירועים “גאיה”, מכרה החברה לא מפחות מ- 298 דירות בשווי של 280 מיליון שקלים בתוך שלושה ימים בלבד. כלומר, מדובר בממוצע של כ-940 אלף שקלים לדירה.
דירה בפרויקט “נויה”, שימוקם בשכונת גן יבנה מערב המתחדשת, נמכרה במחיר התחלתי של 1.1 מיליון שקלים, כאשר פיתוח השכונה כולל בין היתר הקמה של 23 בניינים עם תמהיל דירות מגוון בנות 3-5 חדרים, מוסדות חינוך וציבור, ריאה ירוקה וכביש יציאה צפוני שיחבר את הישוב לאזור המרכז.

מנכ”ל אסיה סיירוס, דורון עטיה: “לאחר שנת קורונה, חברת ‘אסיה סיירוס’ גאה ושמחה לתת מענה לביקוש הגובר לדירות בדרום הארץ ובמרכזה. החברה בונה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומקפידה על טיב הבניה ואנו נמשיך להקים, לפתח, לבנות ולהוביל את החדשנות בתחום הנדל”ן בישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן