news08.net/ads.txt

נתונים מדאיגים: גל תחלואה בשיכון חב”ד, יאיר רביבו: “לוד כבר שילמה מחיר כבד”

גל התפרצות תחלואה בשיכון חב”ד מדאיג מאוד את גורמי המשל”ט העירוני בלוד, בהם בכירי העירייה בראשות המנכ”ל אהרון אטיאס, גורמי פיקוד העורף ומשרד הבריאות. ב-5 הימים האחרונים, קפץ מספר המאומתים בשכונה ל-64, המהווים למעלה מ-2% מתושבי חב”ד.

סך החולים הפעילים עומד בלוד עומד נכון ליום שני (21.9.20) על 396. מאז פרוץ משבר הקורונה נפטרו בלוד 16 חולים מתוך 1,930 נדבקים. בשיעור הנפטרים והחולים הקשים ביחס ל-1,000 נפש, בולטת כיום לוד לשלילה, גם בהשוואה לערים אחרות בישראל. עפ”י התחזיות, ככל שלא יינקטו צעדים קשים וככל שהציבור לא יישמע להנחיות, מספר החולים החדשים במצב קשה צפוי לגדול, זאת על סמך היקף התחלואה הנוכחי וללא שינוי מגמה משמעותי.
10 השכונות הנגועות ביותר בלוד בהן שיעור התחלואה גבוה הן: חב”ד – 64 נדבקים, ממשלתי – 46, גני אביב – 35, מרכז העיר – 28, גני יער – 26, גני איילון – 20, לוד הצעירה – 20, העיר העתיקה- 16, בן גוריון – 14.
ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו ציין בדאגה כי התחלואה בלוד בשבועיים-שלושה האחרונים מפושטת ורחבה, באופן אשר מקשה מאוד את ההשתלטות עליה ואת בלימתה, ללא שיתוף פעולה של הציבור.
הפיקוח והשיטור העירוני, מתגברים בימים אלו את האכיפה בכל רחבי העיר. עד היום נרשמו 1,390 דו”חות לתושבים ולעסקים בלוד שלא מילאו אחר הנחיות משרד הבריאות.

ראש העיר קורא לתושבים לשמור על הנחיות הממשלה ומשרד הבריאות. “רק אנחנו נקבע את גורלנו! אנחנו בסך הכל שומרים על הבריאות שלנו, של בני המשפחות שלנו, של החברים והסובבים אותנו. הזהירות היא עבורנו – עבור כל העיר וכל המדינה! העיר לוד כבר שילמה מחיר כבד בתקופת הקורונה. הצלת חיים לפני הכל! אני קורא לכם לגלות אחריות ולשמור על כללי הריחוק החברתי, להקפיד על חובת עטיית מסיכות פה ואף ולשמור על כללי ההגיינה. תשמרו עליכם ועל יקיריכם”!

רב קהילת חב”ד בלוד, הרב ברוך בועז יורקוביץ: “לאור הדאגה מהתחלואה הגדולה של נגיף הקורונה אצלנו, כאן בקהילת חב”ד בלוד, בממדים גדולים, אנו חייבים לעשות הכל בכדי להוריד זאת – במיוחד בעשרת ימי תשובה. כל אחד ואחת צריכים לדעת שזה לא משחק. כל יהודי חייב לדאוג לבריאותו של השני – ולכן, מי שחייב בידוד, שייכנס לבידוד, ומי שחולה שלא יהיה במגע עם מי שאינו נדבק”.

הרב יורקוביץ מוסיף ואומר, כי “אני מבקש והתורה מבקשת שכל אחד ישמע להנחיות של משרד הבריאות שהם מומחים בנושא, ויעשו בדיוק כפי ההנחיות, בלי להתחכם. אדם לא יכול להזיק לחברו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן