news08.net/ads.txt

נתניהו הכריז על סגר מערב החג השני ועד לחמישי בבוקר; “עלולים לשלם מחיר כבד מאוד בחיי אדם”

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים הערב (יום ב’) ממעונו ברחוב בלפור בירושלים. הוא הכריז כי על ישראל יוטל סגר לקראת החג השני אמורה לדון הממשלה באפשרות יציאה ובהקלות הצפויות לאחר החג.

“ממחר ערב החג בשעה 5 אחה”צ ועד יום חמישי בשעה 5 בבוקר חובה להישאר בגבולות הערים והיישובים שלכם”, אמר נתניהו. “אתם מתבקשים לחגוג בחוג המשפחתי המצומצם שנמצא אתכם עכשיו כפי שהיה בפסח”.

בתחילת דבריו התייחס נתניהו לכך שבדרום קוריאה דווח לאחרונה על 91 בני אדם שהחלימו מהקורונה, אובחנו שוב עם המחלה ואמר: “הנגיף יכול להתעורר מחדש ולכן כולנו מצווים להמשיך לנהוג במשנה זהירות”. הוא טען כי ישראל נוחלת הצלחות במאבק בנגיף, אך הדגיש: “אם נסוג לפני הזמן מצעדים חיוניים שעדיין נדרשים אנו עלולים לשלם מחיר כבד מאוד בחיי אדם”.

על ההגבלות שהוטלו על השבים מנתב”ג עקב הביקורת הציבורית הרבה אמר: “אנו מאפשרים לישראלים לחזור ארצה אבל רבים מהחוזרים מגיעים ממקומות שנגועים קשות בקורונה ולכן אישרתי בממשלה נוהל ברור וחד משמעי שמבוצע עכשיו בקפדנות. כל מי שמגיע ארצה בטיסה מועבר לבידוד במלונית”. הוא התייחס לכך שבנו אבנר התארח בבית ראש הממשלה בניגוד להנחיות ואמר: “גם אני בוחן את עצמי ומתקן. בליל הסדר היה בננו אבנר שנמצא פה שעות רבות. הוא ישן מטרים מכאן בדירה צמודה שנמצאת במתחם המאובטח ויחד עם כן אני יודע שהתעוררת ביקורת בציבור. ראוי היה להחמיר גם בעניין הזה. כפי שאני החמרתי בבידוד שקיבלתי על עצמה לפני שהרשויות אמרו לי שאני חייב להיכנס לבידוד עצמו”

כאמור, על סדר יומה של הממשלה שתתכנס הלילה איסור לצאת מיישוב המגורים ממחר בשעה 17:00 ועד יום ראשון בבוקר בשעה 06:00 בבוקר. בכך מעוניינים השרים למנוע הגעה של הציבור למשפחות לערב החג השני ולמנוע את חגיגות המימונה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן