news08.net/ads.txt

נתפסו על חם נהג משאית ונהג שופל, במבצע משולב של יחידת השיטור העירוני, לאחר שהשליכו פסולת בניה בשטחים פתוחים

תמונה עיריה

במבצע משולב, תפסה יחידת השיטור העירוני היום (שלישי) בצהריים נהג משאית בעת שרוקן פסולת בניין בשטחים החקלאיים הפתוחים, מזרחית לשדרות מנחם בגין. הנהג תועד בשעת מעשה ונעצר על ידי שוטרי ופקחי השיטור העירוני ונפתח נגדו תיק פלילי. המשאית הוחרמה מנהלית למשך 180 יום, עד לדיון שייערך בעניינו בבית המשפט.

בזה לא הסתיימה הפעילות. שעה לאחר מכן נתפס גם נהג שופל ”על חם” בעת שהוא משליך פסולת בניה, לא הרחק ממקום תפיסת המשאית. שוטרי ופקחי השיטור המשולב אשר ניגשו אליו, בדקו את רישיונותיו ומהר מאוד התברר כי הוא נהג ללא רישיון נהיגה וללא רישיונות המתאימים לכלי עימו נתפס. השופל חולט על ידי השיטור העירוני ומשטרת רחובות ועבר לאכסנה למשך 180 יום, עד לדיון משפטי.

“המבצע יימשך בכל שטחי העיר, לאור התרחבות תופעת עברייני פסולת בניה”, אמר מנהל השיטור העירוני, עירן גיאת אשר עמד בראש הפעילות, “אנו נמשיך את האכיפה בשיתוף פקחי הסיירת הירוקה והמשרד לאיכות הסביבה, באמצעות מבצעים יזומים לתפיסת העבריינים ובכל האמצעים הטכנולוגיים האפשריים”.

תפיסת המשאית במהלך המבצע המשולב, היום אחר הצהריים
תפיסת המשאית במהלך המבצע המשולב, היום אחר הצהריים

ליאור שוקרי מנהל אגף תנועה שילוט ופיקוח, הוסיף: “אני גאה מאוד במחלקת הפיקוח על ההישג ושיתוף הפעולה עם השיטור העירוני לשם מיגור השלכת פסולת הבניה בשטחים הפתוחים בעיר רחובות. מדובר בפעילות אשר נמצאת בסדר עדיפות עליונה של ראש העיר, מר רחמים מלול ומנכ”ל העירייה, מר דורון מילברג ואנו נמשיך לקיים מבצעים מסוג זה בכדי למגר לחלוטין את התופעה עד שילמדו אותם עבריינים לרוקן את הפסולת במקומות המיועדים לכך על פי חוק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן