news08.net/ads.txt

נתקעתם עם פנצ’ר? צלצלו לראש המועצה

ראש מועצת גן יבנה מפתיע שוב: דרור אהרון נפגש עם שמואל לסרי, מנהל מרחב לכיש בארגון “ידידים” ועם ירדן מזרחי, מנהלת מושבי אשדוד והסביבה בארגון, בנושא הצטרפותו לשורות הארגון. נציגי “ידידים” בירכו אותו על ההצטרפות והעבירו לו הדרכה אישית על פתיחת רכב בחילוץ ילד מרכב נעול. על התיווך אחראי ממונה שעת חירום ומנהל משל”ט הקורונה במאוחדת מחוז דרום, אייל הראל, תושב גן יבנה.

דרור אהרון, מצטרף לראש עיריית מוצקין, חיים צורי, שהצטרף ל”ידידים” בתחילת השבוע, כראשי ערים ורשויות שלוקחים חלק במיזם האדיר של ידידים ומצטרפים לפנים היפות של ישראל. “אני שמח וגאה להצטרף ולהתנדב בארגון ידידים” אמר דרור אהרון, והוסיף “שיתוף הפעולה המתמשך עם הארגון קיים לשמחתי כבר זמן רב וזהו דבר מתבקש להתנדב אף בעצמי. אני קורא לכל תושב במועצת גן יבנה בפרט, ולכל אזרחי ישראל בכלל, לבוא להתנדב גם, זו הזכות והחובה שלנו”.

ברשומה שפרסם ברשת החברתית כתב אהרון: “אם אתם זקוקים לעזרה בפנצ’ר, חילוץ ילדים נעולים, כבלים, מעליות ועוד יש להתקשר למספר הטלפון – 1230 ללא כוכבית (אולי אפילו אני אגיע)”. שמואל לסרי, מנהל מרחב לכיש: “שמחתי מאוד לקבל את פנייתו של מר דרור אהרון בבקשה להצטרף לידידים. זו דוגמה אישית לעוד ועוד אנשים לבוא ולקחת חלק בנתינה לאחר. מהניסיון שלנו אנו יודעים שברגע שיש את הרצון לעזור לשני גם מוצאים את הדרך. זו זכות גדולה להיות חלק מהפנים היפות של ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן