סבל גדול לתושבי באר יעקב: הפסקות חשמל בלתי פוסקות

ניסים גוזלן: “הדרישה לאספקת חשמל שוטפת היא בסיסית ולא נתפשר על איכות החיים בבאר יעקב. שום דבר לא יקח אותנו אחורה!”

תושבי באר יעקב סובלים מהפסקות חשמל בלתי פוסקות, כל העת נעשות פניות אל המוקד העירוני בנושא – ועוד אין מענה. העובדה שסופת “ברברה” הגיעה לביקור רק הגבירה את הפסקות החשמל – וסבלנות ראש העיר פקעה – והוא דורש תשתיות חשמל ראויות לעיר.

הבוקר הטיל ראש העיריה ניסים גוזלן פצצה כאשר עדכן את התושבים על דרישתו בנושא. לדבריו גוזלן, “ביומיים האחרונים כלו כל הקיצים ולמרות שאני יודע שחברת חשמל מקדמת את פתיחת התחמ”ש שאמורה להיפתח באפריל השנה ולמרות שנפגשתי מספר פעמים עם חברת החשמל בנושא במהלך השנה האחרונה ואף הפעלנו את המחלקה המשפטית של העירייה, אני דורש שפתיחת תחנת התחשמ”ש החדשה והפעלתה יהיו מיידיים!!!!!

חשוב לי לשתף אתכם במכתב שהוצאתי לפני מס’ ימים לשר האנרגיה ולשר הבינוי והשיכון. במכתבי הודעתי באופן חד משמעי כי באר יעקב עוצרת את שיווקי 15,000 יחידות הדיור החדשות שבתחומה וכן עוצרת את כל 2000 היתרי הבנייה של הדירות שרשות מנהל מקרקעי ישראל שיווקה לפני חודשיים ברובע שקמים (צריפין). צעדים אלה הם רק ההתחלה בשורת סנקציות שתפעיל באר יעקב. מהיכרותי את בעיית התשתיות של חברת החשמל אני דורש:

א. לפתוח במיידית את תחנת החשמל החדשה (תחמ”ש) מתחת לגשר 431 בצמוד לנס ציונה

ב. להחליף את הקו הבעייתי, שהוא קו ארוך, ללא גיבוי מעגלי ומרביתו עילי ומיושן. קו זה מזין את השכונות חתני פרס ישראל, המושבה, גני מנחם, שכונת רמב”ם, נווה דורון, הרב קוק ורחוב הגפן.
ההחלפה בקו חדש תתבצע מיידית יחד עם החיבור לתחמ”ש.

ג. הקמת צוות תחזוקה של חברת חשמל שייתן מענה אך ורק לעיר באר יעקב.

מעולם לא פעלתי בכוחניות ובהתניות. באר יעקב בראשותי הפכה לעיר אטרקטיבית וחידשה את כל התשתיות שבאחריות העירייה ועמדה בכל יעד ואתגר.
רק תשתיות חברת חשמל נותרו מאחור.

גוזלן סיכם ואמר כי “הדרישה לאספקת חשמל שוטפת היא בסיסית ולא נתפשר על איכות החיים בבאר יעקב. שום דבר לא יקח אותנו אחורה!”

מערכת חדשות 08 תעקוב אחרי הסוגיה ותבחן האם מדובר בהבטחת בחירות (להזכירכם הבחירות המוניציפליות בעוד שמונה חודשים וחצי?) או כוונה אמיתית שבאר יעקב, תהפוך לעיר גם ברמת התשתיות והחשמל הראוי.

צילום: ארכיון חדשות 08, חברת החשמל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רוני כהן
רוני כהן
1 year ago

רק ניסן חסון יעשה סדר בבאר יעקב גוזלן עושה עבודה טובה אבל הוא צריך לידו אחד כמו ניסן חסון שדואג לתושבים ולא לעצמו והמבין יבין

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רוני כהן
רוני כהן
1 year ago

רק ניסן חסון יעשה סדר בבאר יעקב גוזלן עושה עבודה טובה אבל הוא צריך לידו אחד כמו ניסן חסון שדואג לתושבים ולא לעצמו והמבין יבין

דילוג לתוכן