news08.net/ads.txt

סגירת המעגל והנס של דוד אסרף מנתיבות: “בזכות המלאכים בלבן אני כאן”

דוד אסרף (57), תושב נתיבות, חש ברע בביתו, איבד את הכרתו והתמוטט. בני משפחתו המבוהלים חייגו מיד 101 למגן דוד אדום, ובזכות הדרכה טלפונית צמודה ומקצועית וכוננים שהוקפצו לזירה במהירות – חייו של דוד ניצלו. שבוע לאחר שהשתחרר מבית החולים, נפגש דוד עם חובש מד”א שהציל את חייו והודה לו.

משפחתה אסרף חוותה לילה שכמעט הסתיים בטרגדיה. אב המשפחה, דוד, התמוטט והיה ללא דופק ונשימה. בני משפחתו המודאגים חייגו מיד למוקד 101 של מגן דוד אדום ובמקביל להזנקת כונני מד”א רכובים על אופנועים וניידת טיפול נמרץ קיבלו הדרכה טלפונית מסאן שדה כץ חובשת במוקד מד”א שהנחתה כיצד לבצע פעולות החייאה בסיסיות ברגעים הראשונים עד להגעת חובש מד”א, מעוז ויברמן, אשר המשיך את פעולות ההחייאה המתקדמות שכללו מתן ארבע מכות חשמל ממכשיר מפעם (דפיברילטור) שאחריהן ליבו של דוד חזר לפעום והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים כשמצבו קשה אך יציב.

ימים ספורים לאחר מכן, השתחרר דוד מבית החולים ושב אל ביתו. מיד לאחר מכן, ביקש להיפגש עם מעוז, החובש שהציל את חייו. השניים קיימו מפגש סגירת מעגל מיוחד ומרגש, במסגרתו הודה דוד למעוז ובירך על מעשיו, שבזכותם המשפחה קיבלה בחזרה את ראש המשפחה. מתנדב מד”א, חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד”א מעוז ויברמן, סיפר: “קיבלתי את הקריאה סמוך לשעה 2 בלילה כשהייתי במיטה ומבלי לחשוב פעמיים רצתי לאופנוע והגעתי במהירות האפשרית לבית של דוד. ראיתי אותו שוכב על הרצפה ואת הבן שלו מבצע החייאה בסיסית בהדרכה טלפונית, מיד המשכתי את הפעולות ההחייאה ונתתי לדוד ארבע מכות חשמל עד שליבו שב לפעום. התרגשתי מאוד לשמוע שדוד התאושש ושהוא חזר הביתה. להגיע הנה היום, ולראות את דוד עומד על הרגלים ומחייך יחד בני משפחתו בשבילי שווה הכל. אני מאחל לו אריכות ימים, אושר והמון בריאות”.

דוד ושרית (אשתו) אסרף אמרו בהתרגשות בשם כל בני המשפחה: “הצוות הגיע במהירות ובמקצועיות ועשו הכל כדי להחזיר את דוד למשפחה. אנחנו רוצים לשבח את סאן במוקד מד”א, שלא עזבה אותנו לרגע, ליוותה ודריכה אותנו ובזכות פעולות ההחייאה האלו הצוותים הצליחו לייצב את המצב. היה לנו מאוד חשוב לקיים מפגש מחודש של סגירת מעגל ולהודות למלאכים בלבן על עבודת הקודש שמצילה חיים מסביב לשעון. גם לאחר הפינוי לבית החולים הם לא הפסיקו לדאוג ולהתעניין במצב הרפואי. אנחנו אסירי תודה לכל מד”א”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן