news08.net/ads.txt

סגירת מעגל: ירדנה אלון נבחרה לנהל את מתנ”ס גני אביב ותחליף את בעלה המנוח

ירדנה אלון – אלמנתו של המנוח מרדכי (מוטק’ה) אלון ז”ל שנפטר לפני 9 חודשים ממחלה קשה, סוגרת מעגל לאחר שנבחרה במכרז של רשת המתנ”סים, לנהל את מתנ”ס גני אביב והיא תחליף את בעלה בתפקיד. ירדנה היא מנהלת בכירה במשרד החינוך, אשר ניהלה בעבר את בתי הספר ז’בוטינסקי וזבולון המר הסמוך למתנ”ס גני אביב בעיר. בשנה האחרונה, ידעה משפחת אלון שני אסונות כבדים, כאשר חודש לפני שאב המשפחה מוטק’ה הלך לעולמו, הם איבדו גם את הבת דניאל ז”ל. כאמור, במכרז שנערך ברשת המתנ”סים, נבחרה ירדנה אלון לתפקיד ניהול המתנ”ס לאחר שזכתה במקום הראשון במבחנים שנערכו על ידי מכון חיצוני. 

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: “אני משוכנע שירדנה תדע לשמר את החזון ולטפח בהצלחה את הישגיו של בעלה מוטי ז”ל ולמעשה את צוואתו, כמי שהפך את המתנ”ס לבית השני שלו והוביל אותו לפסגות אדירות כאחד המתנ”סים הפעילים והמובילים בעיר. במלאות 30 למותו חשפנו את שלט “גינת אלון” בחצר המתנ”ס שבה יינטע עץ אלון לזכרו (בתום שנת השמיטה). אין ספק שבחירתה של ירדנה, תחזק את שורשיו של מוטק’ה בטיפוח פעילות ענפה ושוקקת חיים במתנ”ס שאותו כה אהב. בהצלחה ירדנה ותודה רבה לרונית דבוש סייג המקסימה, שמילאה את מקומו של המנהל בשנה האחרונה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן