news08.net/ads.txt

סג”ם גיא מיבנה מסיים קורס הקצינים

אתמול (א), 13 בנובמבר, 2022 הסתיים קורס קציני מערך ההגנה האווירית. בטקס שנערך בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר ומפקד מערך ההגנה האווירית תת-אלוף גלעד בירן, נחשפו דרגות הקצונה של 23 צוערי וצוערות מערך ההגנה האווירית. במסגרת השלמת הקצונה בת 15 השבועות הוכשרו הצוערים והצוערות במגמות לפי 4 מערכות הנשק במערך: כיפת ברזל, קלע דוד, חץ ויהלום ולאחריה ישתלבו כקציני מערך ההגנה האווירית. במהלך ההשלמה הם למדו והתמחו בתהליך היירוט והתנסו בפריסת סוללות המערך בתרחישים שונים.

לבוגרי הקורס הוענקו דרגת סגן וסגן-משנה וסיכת ה”עטלף” הייחודית לקציני מערך ההגנה האווירית. מערך ההגנה האווירית הינו מערך מבצעי שתפקידו להגן על העורף הישראלי ועל נכסיה האסטרטגיים של מדינת ישראל למול איומי ירי שונים ועל מנת להמשיך את תפקוד צה”ל בשגרה ובחירום. אנשי מערך ההגנה האווירית ימשיכו במילוי תפקידם ובשמירה והגנה על שמי המדינה בכל עת שהיא.אחד המסיימים הוא סג”ם גיא בן ה-20 מהעיר יבנה. גיא הוא האח האמצעי מבין שלושה. בתיכון הרחיב גיא את המגמות מדעי החברה ומוזיקה, ומתחביביו לעשות ספורט ולנגן בגיטרה חשמלית, בס ופסנתר. לאחר שעות בית הספר היה חונך את השכבות הנמכות ועזר להן בלימודי המתמטיקה והאנגלית. גיא התגייס באוגוסט 2020 ולאחר הטירונות שובץ כלוחם במנת”ב- מרכז ניהול התמונה הבליסטית, שיושב תחת גדוד 66 של מערך ההגנה האווירית ואמון על גילוי ואיסוף נתונים על שיגורי איומים לעבר מדינת ישראל, ואחראי על מתן התרעה והפעלת צבע אדום ברחבי הארץ למען שמירה על ביטחון האזרחים. במשמרת הראשונה של גיא בתור לוחם במנת”ב החל מבצע שומר חומות: “אתה מסיים מטח, יוצא מהמנת”ב ורואה כתבות בטלוויזיה. כל הארץ נושאת עניים אל העבודה שלך ואל התפקוד שלך. אל כל המערך. זו הבנה מטורפת שכמו נופלת עליך ברגע, כמה העבודה שלך חשובה ומשפיעה באופן ישיר על כל מדינת ישראל והאזרחים שלה. אחרי מבצע “שומר חומות” הבנתי שאני אצא לקורס קצינים. שאני רוצה ויכול לתת עוד למדינה שלי”  בעקבות החוויה המשמעותית יצא באוגוסט 2021 לקורס פיקוד וחזר לפקד במנת”ב למשך ארבעה חודשים, שאחריהם יצא לקורס הקצינים אותו הוא מסיים עתה.

גאים בך גיא! בהצלחה בתפקיד החדש!

צילום: דוברות צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן