news08.net/ads.txt

סגן השר, ירון מזוז: “148 מחשבים יחולקו במסגרת פרויקט ‘מחשב לכל ילד'”

מאות מחשבים חולקו במהלך חמש השנים האחרונות, במסגרת פרויקט המשותף לעירית רחובות ולמשרד ראש הממשלה. סגן השר ירון מזוז: “בכל אחד ואחת מהילדים טמון פוטנציאל שבזכות הפרויקט יגיע לידי מימוש”

עיריית רחובות  תחלק השנה 148 מחשבים ברחובות לתלמידות ותלמידים מכיתות ב’-י’, במסגרת פרויקט “מחשב לכל ילד”. פרויקט זה משותף לממשלה ולרשות המקומית ומיסודה של עמותת “המפעל הלאומי לפיתוח חברתי”. הפרויקט הוקם בשנת 1996 ביוזמת אנשי עסקים מובילים בישראל ובשותפות ממשלת ישראל, ובמסגרתו תלמידים שידם אינה משגת מתחדשים במחשב מתקדם, 45 שעות הדרכה למיומנויות השימוש במחשב, חיבור לאינטרנט למשך שנה, סל לומדות ותוכנות, תמיכה טכנית ואחריות למשך שלוש שנים בבית המשפחה. יו”ר העמותה הוא הפרופ’ אריה סקופ, לשעבר יו”ר מיקרוסופט ישראל ומנכ”לית הפרויקט היא אורלי תמיר.

בין התורמים המרכזיים של הפרויקט: קרן אדמונד י. ספרא, מיקרוסופט ישראל, חברת בזק, חיה ונחמיה למלבאום, בנק מרכנתיל, ESET ישראל. לדברי סגן השר ירון מזוז אמר לילדים: “בכל אחת ואחד מהילדים שלנו טמון פוטנציאל אדיר שאני תקווה שבזכות הפרויקט יגיע לידי מימוש. אני גאה להוציא לפועל את החזון שלנו לעתיד טוב יותר לילדינו. כילד, גם אני חוויתי קשיים לא פשוטים ואני מודע לאתגרים שאיתם הם מתמודדים. עם המוטיבציה והרוח הגבית, הם יצעדו אל עתיד מבטיח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן