סגן טפסר עוז כהן הוא המפקד החדש בתחנת הכיבוי באיילון

סגן טפסר עוז כהן: “תחושת השליחות החשובה והזכות לפקד ולהוביל לוחמים על מנת להציל חיים היא ערך עליון מבחינתי״

בטקס מרגש שנערך בתחנת הכיבוי באיילון, נכנס לתפקידו באופן רשמי מפקד תחנה אזורית איילון החדש-סגן טפסר עוז כהן.

כהן, נשוי ואב לארבעה ילדים, מתגורר ביישוב שערי תקווה החל את תפקידו בכבאות בשנת 2004 כצופה אש בתחנת פתח תקווה, לאחר שירות צבאי ביחידה קרבית התגייס כלוחם אש והחל לטפס בסולם הדרגות. כהן, מילא את התפקידים: סגן מפקד משמרת, מפקד משמרת, מפקד יל”מ, קצין חומ”ס, דובר התחנה, קצין מתנדבים מחוזי, רפרנט מחוזי של הרכבת הקלה וחוקר דליקות. בעל תואר ראשון במדעי הרוח והחברה בהתמחות בבטחון לאומי הגנת העורף ובוגר קורס מ”פ חילוץ בפקע”ר.

הטקס החגיגי נערך במעמד נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר אייל כספי, מפקד מחוז מרכז טפסר רוני קדם, סגן מפקד המחוז תת טפסר אורן שישיצקי, ספ”כ נציבות, מפקדי מחוזות, מפקדי תחנות משטרה, ראשי רשויות, נציגי גורמי חירום, קצינים, לוחמי האש, עובדי התחנה, מתנדבים, משפחות ועוד.

רב טפסר אייל כספי-נציב כבאות והצלה פתח בדברי ברכה למחוז מרכז שמתמודד עם אתגרים רבים ובמיוחד תחנת איילון. הנציב שיבח את מפקד התחנה הקודם תת טפסר אורן שישיצקי ואת תרומתו הרבה לבניה ,עיצוב והתמקצעות התחנה. לאחר מכן פנה אל מפקד התחנה החדש: “אתה מקבל עליך כעת משימה חשובה וערכית. השליחות שלך היא לתת שירות מציל חיים, אני סמוך ובטוח שתעמוד בהצלחה באתגרים”.

טפסר רוני קדם ממ”ז מרכז בירך את מפקד התחנה על כניסתו לתפקיד החדש, סקר את האתגרים העומדים בפני התחנה. לאחר מכן הודה למפקד התחנה היוצא על פועלו ותרומתו להצלחת התחנה ב4 שנים שקדמו וסיכם באומרו שלתחנת איילון נכנס מפקד ראוי ביותר.

סגן טפסר עוז כהן הודה תחילה למשפחתו ובעיקר לזוגתו על ההבנה והקבלה בהבנה את אתגרי המקצוע והתפקיד. לאחר מכן פנה לכלל לוחמי האש והעובדים: “ביחד נצליח להתגבר על כל האתגרים”.

עוד סיפר על הערכים שמניעים אותו בעבודה: “תחושת השליחות החשובה והזכות לפקד ולהוביל לוחמים על מנת להציל חיים היא ערך עליון מבחינתי״. בסיום, הביע את הערכתו לנציב הכבאות ולממ״ז מרכז על שנתנו בו אמון לפקד על התחנה.

תחנת כבאות והצלה איילון חולשת על אזור רמלה, לוד, שוהם, מודיעין-מכבים-רעות,באר יעקב, המושבים של שדות דן, המושבים של גזר, המושבים של חבל מודיעין, המושבים של חולדה ונתב”ג.

◼️ לקבוצת החדשות בבאר יעקב לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: דוברות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן