news08.net/ads.txt

סגן מפקד המחוז הדרומי, תנ”צ חיים שמואלי פתח את שנת הלימודים בנתיבות

המחוז הדרומי של משטרת ישראל, נערך במהלך השבועות האחרונים לפתיחת שנת הלימודים התשפ”ג, הן בעבודת מטה סדורה והן אל מול כלל גופי הביטחון והרשויות המקומיות, במטרה לאפשר לכלל התלמידים לשוב אל ספסל הלימודים בבטחה.

מאות שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג”ב, נפרסו הבוקר סביב מוסדות החינוך והצירים המובילים אליהם בגזרת המחוז הדרומי, שמרו על ביטחונם של התלמידים וההורים, וביצעו הכוונה של התנועה על מנת שכולם יגיעו אל הספסל הלימודים בזמן. במסגרת ההיערכות המקדימה, בוצעו לאורך השבוע החולף בכלל המחוז הדרומי, מבצעים ממוקדים לאיתור שוהים בלתי חוקיים, ואלו שנתפסו נחקרו והועברו להמשך מעצר ונגד חלקם אף הוגשו כתבי אישום, ואחרים הורחקו לשטחי יו”ש.

סגן מפקד המחוז הדרומי, תנ”צ חיים שמואלי, הגיע הבוקר לערים אשקלון ונתיבות, עמד מקרוב על היערכות השוטרים ופגש תלמידים, הורים וצוותי הוראה, ואיחל להם הצלחה בשנת הלימודים. במשטרה מדגישים להורים, עם איסוף הילדים ממוסדות החינוך בשעות הצהריים, להקפיד על שימוש בחגורות בטיחות, לתת זכות קדימה להולכי רגל ולהאט את הנסיעה בקרבת מעברי חצייה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן