news08.net/ads.txt

סגן נ’ ממודיעין מכבים רעות מסיימת קורס טייס מספר 184!

 

בתאריך ה23 ביוני, יום חמישי, יתקיים טקס סיום קורס טיס ״מסדר כנפיים״ מספר 184 בבסיס חיל האוויר חצרים. הטקס ייערך בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר. אחת מהמסיימות את הקורס היוקרתי בצה”ל היא סגן נ’ ממדיעין מכבים רעות אשר תשובץ כנווטת קרב. 

נ׳ אחות בכורה לשלושה אחים ואחיות, אמה (50) מדריכת שחיה ואביה (52) טייס באל על, בעברו שירת כטייס תובלה בטייסות 131 ו-122 ושימש כמפקד בסיס חיל אווירי. סגן נ’ היא דור שלישי בחה”א, גם סבה שירת בחצרים כטייס קרב בטייסות 69 ו-107 ואף הדריך בבית הספר לטיסה. סגן נ’ התגוררה בארה”ב במונטגמורי, אלבמה במשך כשנה בעקבות לימודיו של אביה. היא למדה בבית ספר תיכון במודיעין מכבים רעות והרחיבה את המגמות ערבית, ספרדית ותקשורת. לפני גיוסה לקורס הטיס, הייתה ספורטאית ועסקה בטקוואנדו. סגן נ’ תמיד רצתה לשרת בתפקיד משמעותי והבינה שהיא נמצאת במקום הנכון עבורה בשלב הראשוני בקורס, היא מספרת: “רציתי לחוות שירות מאתגר ומשמעותי ולהגיע למקום הכי טוב שאני יכולה להגיע אליו”.

את הקורס סגן נ’ מסיימת יחד עם עוד שלושה חברים שגרו אתה בילדות בשיכון נבטים: “חברים טובים ואנשים איכותיים, אין בנינו תחרות ואם יש, היא רק דוחפת אותנו ומקדמת להצלחה”. סגן נ’ מסכמת 3 שנים בקורס: “חוויה מאתגרת, לא האמנתי שאגיע לרגע הזה אבל הוא מתקרב. אני מאוד שמחה על החוויה ואתגעגע לאווירה ולחברים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן