news08.net/ads.txt

סגן ראש המועצה, סהר רווח: “הופתעתי מאוד מהתנהלותם של מפלגת הנגד, הייתי בהלם כאשר לא הגיעו לישיבה לייצג את בוחריהם”

סגן ראש המועצה, סהר רווח, העלה היום (שני) רשומה בפייסבוק ובה התייחס לתקציב שאושר אמש בישיבת המועצה. רווח לא חסך את דעתו על האופוזיציה הכוללת את הגדרתים וסיעת גשר אשר נמנעו מהגעה אל הישיבה ואמר: “הופתעתי מאוד מהתנהלותם של מפלגת הנגד, בשנת 2018 בצמוד לבחירות מטעמים לא ברורים, אולי פופוליסטים, העבירו את התקציב ללא מבקר פנים, עם תקציב לאיגוד ערים לחינוך, ועוד הצהירו כי הביאו הישג גדול לישוב. מה קרה עכשיו?”.

רווח הוסיף: “ציפיתי ממפלגה גדולה שמייצגת ציבור רחב לקיים איזשהו שיח בעניין כל כך חשוב כמו תקציב שנתי. אף חבר מסיעת הנגד לא פנה אלי לדבר על אף נושא תקציבי בשבועות שלפני ההצבעה על התקציב ואף הייתי בהלם כאשר לא הגיעו לישיבה לייצג את בוחריהם. לעומת זאת ראיתי פעילות ענפה ברשת שכל מטרתה היא קמפיין פוליטי חמש שנים לפני בחירות. נראה לי שיש כאלה שעוד לא הבינו שמערכת הבחירות הסתיימה ועכשיו הגיע העת לעבוד למען הציבור. חברי סיעת הנגד יודעים היטב כיצד ליצור קשר עם סיעתי, אך כל הקשר שנוצר עם סיעתי לאחר הבחירות היה בנושאי מזימות פוליטיות ואף פעם לא בנושאים קונקרטיים לטובת התושבים. אני קורא לסיעת הנגד לבחור בשיטה שבה אני דוגל, שיטה של הידברות ולא שיטה של מלחמה. דלתי תמיד פתוחה לשיח על קידום גדרה והתושבים, אני מזמין את סיעת הנגד לדבר על נושאים קונקרטיים ולא להסעיר את הפייסבוק בפייק ניוז”.

סגן ראש המועצה התייחס כמובן גם לתקציב ואמר: “מהרגע שהוגש התקציב לידינו, קיימנו פגישות פנימיות בסיעת ״גדרה מתחדשת״, בחנו כל שורה תקציבית, עיינו ולבסוף, בישיבות הנהלה העלינו את רשימת הנושאים לתיקון.
– הגדלנו את תקציב הספורט.
– הגדלנו את תקציב תנועות הנוער (מההצעה המקורית).
– דאגנו בשיתוף עם ראש המועצה כי לא תהיה העלאת ארנונה השנה.
– ביקשנו לקיים תהליך של מינוי מבקר פנים למועצה.
– אירועי סוכות יהיו קהילתיים והסוכה השנה תהיה פתוחה לקהל הרחב וברחבת מרכז אופק.

“מילה נוספת על תקציב תנועות הנוער, תקציב תנועות הנוער בשנים האחרונות לא השתנה, פרט לשנת 2018, בסמוך לבחירות, מסיבות פוליטיות גרידא התקציב גדל משמעותית, האם בצורה אחראית? לא בטוח. בנוסף, לשמחתי במהלך הקמפיין קיימתי פגישות רבות עם אנשים בתפקידי מפתח במועצת תנועות הנוער הארצית, וגיליתי לשמחתי איך ניתן להביא תקציבים רבים, שלא ממומנים על ידי התושבים. בשבועות הקרובים אני מתכוון להיפגש עם סמנכ״ל מועצת תנועות הנוער ולקדם את הנושא. כמי שהתחנך בתנועת נוער מילדות, אני מבין את חשיבות תנועות הנוער, כמי שכיהן כחבר הנהלה בתנועת נוער אני יודע היטב מה עלי לעשות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן