news08.net/ads.txt

סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’ הצטרף למחאות ברחובות ובתל אביב: “מתכנן להגיע לעוד הפגנות”

מרקוביץ’: “המערכת זקוקה לשינוי אבל לא בדרך הזאת”

סגן ראש עיריית רחובות עו”ד יניב מרקוביץ’ הצטרף למחאות ברחובות ובתל אביב, בהן השתתפו כרבע מיליון איש.

הערב (שבת) היו לצידו- בנוסף לחברתו לסיעה ד”ר רוני באום, שמתייצבת מתחילת המחאה בהפגנות שבוע אחר שבוע, עם מוביל המחאה ברחובות יקי ניסבאום – גם שני ראשי עיריית רחובות לשעבר, מיש לפידות ויעקב סנדלר.

“העמדה שלי מאוד ברורה והיא חד משמעית נגד הרפורמה כפי שמקודמת היום”, אמר לחדשות 08 עו”ד יניב מרקוביץ’. “ברמה האישית הגעתי להפגנה ומתכנן להגיע לעוד הפגנות, ביום שני האחרון אירחתי את ח”כ בני גנץ ברחובות וגם שם נאמרה עמדה נחרצת וברורה. בכובע הציבורי שלי אני נותן שירות ויחס לכולם – כי הנושא המקומי חוצה מגזרים ומפלגות. אני מאוד מוטרד ממה שקורה בארץ כאזרח שהמדינה חשובה לו וכעורך דין שמבין את המשמעות של חלק מאותן הצעות חוק על שיטת המשטר בישראל אם חלילה הן יעברו. אמרתי לאורך כל הדרך שאני חושב שהמערכת זקוקה לשינוי אבל לא בדרך הזאת ויותר מכך – לא שינויים כאלה שישנו את אופיה הפוליטי- דמוקרטי של המדינה”.

ד”ר רוני באום: “מעולם לא היתה ממשלה שעסקה בכזו אינטנסיביות בהשמדת ערך של מדינת ישראל בכל תחום אפשרי. יש רק דרך אחת להציל את המדינה שלנו – לצאת ולמחות. אני מלווה את המחאה ברחובות מראשיתה וגאה בכל התושבות והתושבים שמצטרפים באלפים. ביחד נשמור על הדמוקרטיה במדינה האהובה שלנו”.

על ההצהרה של גלנט כבר שמעתם?

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן