news08.net/ads.txt

סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’ סייר בעיר: “שינוי בא מהשטח”

יניב מרקוביץ

עו”ד יניב מרקוביץ’, מסכם חודש וחצי של כהונה כסגן ראש עיר. ברשומה שהעלה בסוף השבוע לחשבונותיו ברשת החברתית ציין: “שינוי בא מהשטח. לא אחת הוא מגיע בזכות יוזמה ומעורבות של תושבים, שאכפת להם ורוצים לשפר את איכות החיים והסביבה”.

מרקוביץ’ עדכן את עוקביו: “סיירנו בשדרות וולקני עם נציגות תושבים. במהלך הסיור למדתי את האתגרים שקיימים באזור, ונטפל בהם ביחד עם גורמי המקצוע בעירייה. השבוע זכיתי להזמנה נוספת, מתושבי רחוב עזרא, ושמחתי לקחת חלק בסיור עמם בכדי ללמוד את הרצונות והבקשות. אני מאמין בתהליך של תכנון, חשיבה משותפת וביצוע הדרגתי ורואה בתפקיד הציבורי בכלל וכמייסד תחום שיפור חזות העיר בפרט, בראש ובראשונה מחויבות לחיות את השטח. זה אומר לצאת מהמשרד, להרגיש ולראות את האתגרים שהתושבים מתמודדים עמם ולהקשיב להם מקרוב. הערכתי הרבה גם לתושבי השכונות שהגיעו אלינו למשרדים לישיבות עבודה. היה שבוע מוצלח של עשייה ורצון משותף לשנות ולהשפיע על עיצוב פני העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן