news08.net/ads.txt

סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’: “המרחב הציבורי הוא לא שטח הפקר”

סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ עצבני ושולח חיצי ביקורת נוקבים לעבר בכירים במערכת החינוך וקבלנים העוסקים בהכנות לשנת הלימודים החדשה.

בצירוף תמונה המעידה כי בסמוך למוסדות לימוד נערמת אשפה רבה ציין מרקוביץ’: “כך נראית, שוב, אחת הכניסות לבית ספר בעיר, מקום שאמור לסמל ולייצג יותר מכל ערכים כמו: דרך ארץ, שמירה על המרחב הציבורי ובעיקר חינוך! צר לי אבל מבחינתי זה לא חינוך וזה לא מה שהייתי מצפה מגוף שאמור לשמש דוגמא”.


עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר

מרקוביץ’ המחזיק בתיק חזות העיר ומשקיע את מירב זמנו במהפכה הנוגעת לניקוון העיר הוסיף: “אני יודע שיש שיפוצים, יודע שיש קבלנים ויודע שנערכים לשנת הלימודים ועדיין – המרחב הציבורי הוא לא שטח הפקר. בתאום עם זהר בלום, ליאור שוקרי מנהל אגף הפיקוח ומנהל פיקוח איכות הסביבה החלטנו לגלות אפס סובלנות כלפי כל המוסדות הציבוריים בעיר, כולל בתי ספר וגני ילדים. אני לא אתן לתמונות האלה לחזור, לא במשמרת שלי. כנראה שאין דרך אחרת להסביר – שבלי זה לא יהיה שינוי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן