news08.net/ads.txt

סגן ראש עיריית רחובות, יניב מרקוביץ’: “פשוט די, אי אפשר להמשיך ככה”

“פשוט די. אולי זה החום, אולי זו הקורונה, אולי נהיינו אדישים לעצמנו אבל אי אפשר להמשיך ככה”. כך פתח את דבריו סגן ראש העיר, ומחזיק תיק חזות העיר, בעקבות גל האלימות נגד נשים שמתרחש בתקופה האחרונה.

כזכור לפני כשבוע, מחאת הנשים התחדשה על רקע חמישה מקרי רצח של נשים בשבעה השבועות האחרונים. מאז שהחל סגר הקורונה מדווחים קווי הסיוע והמקלטים ברחבי הארץ על גידול בפניות אליהם ועל קושי לתת מענה לכולן. בנוסף, מספר הפניות לשירותי רווחה על אלימות במשפחה זינק פי ארבעה בחודש שעבר. אמש, אירוע מזעזע של אלימות נוסף בעקבות מותה של צעירה בת 21 שנחנקה למוות על ידי בן זוגה.

בעקבות כך סגן ראש העיר, שיתף תמונה עם שלט “פשוט די! שמים סוף לאלימות נגד נשים”, והוסיף:  “שלוש נשים נרצחו בשבועיים (!), הטירוף חוגג. אז עכשיו כשיש ממשלה חדשה, עם שר לכל נושא בערך, אני מקווה שיואילו בטובם נבחרינו היקרים לטפל באחת התופעות הקשות ביותר שאנו חווים כחברה. פשוט די!”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן