news08.net/ads.txt

סגן ראש מועצת גדרה, סהר רווח: “ימים קשים מאוד למדינת ישראל”

סגן ראש מועצת גדרה, סהר רווח התייחס על רקע המהומות הקשות בערים המעורבות וירי הטילים הבלתי פוסק שהוביל להריגתו של עידו אביגל, ששהה עם משפחתו בממ”ד בעת פגיעת הרקטה בבניין צמוד: ” הלב שלי נקרע, ילד בן 5 שעוד לא התחיל את חייו ולא עשה דבר, נרצח על ידי ארגון טרור אכזרי. אלו הם ימים קשים מאוד למדינת ישראל”.
בנוגע להתפרעויות הקשות שמתחוללות בימים האחרונים בערים המעורבות: “כולנו נגד אלימות מכל סוג שהוא, בעיקר כעת, כמו תמיד האחריות להימנעות מאלימות היא על כולנו, על כלל אזרחי ישראל,כל אחת ואחד, הציבור הרחב, נבחרי הציבור, כולם.
אני קורא בקול גדול נגד כל מי שמתפרע, מסית, מנהל פוגרום, לינץ׳, מאיים, מפחיד, פוגע בגוף או בנפש, פוגע במקומות קדושים וברכוש פרטי וציבורי. אל לנו לאבד צלם אנוש, גם בימים מאתגרים, נפעל יחד לשמור על ישראל שלנו שאנו כל כך אוהבים.
מכאן אני רוצה לחזק את חיילי צה״ל, המשטרה וכוחות הבטחון ולתת גיבוי מלא עד להשלמת המשימה להחזיר את הביטחון לאזרחי מדינת ישראל ולהפסיק את הטרור המתמשך. מאני שולח תנחומים למשפחות שאיבדו את יקיריהם ומאחל החלמה מהירה לפצועים. שנדע רק ימים טובים ושקטים יותר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן