news08.net/ads.txt

סגן ראש מועצת גדרה, קותי תנעמי – בדרך לכנסת?

האם סגן ראש מועצת גדרה יעזוב את תפקידו במושבה לטובת איוש כסא בכנסת? היום (שלישי) התקיימו הבחירות לסיעה – באמצעים הדיגיטליים והתוצאה הסופית תתקבל בסביבות השעה 21:00 בערב.

הרב רפי פרץ הביע תמיכה פומבית בקותי תנעמי, סגן ראש עיריית גדרה וכתב בקבוצת הווטסאפ של הסיעה: “שמחתי לשמוע על ההחלטה של קותי נעמי להעמיד את עצמו לבחירה לרשימת הבית היהודי לכנסת. פגשתי את קותי רבות בשנתיים האחרונות וראיתי איש ציבור מסור שכל כולו למעם הכלל ושולחיו. קותי סגן ראש המועצה המקומית גדרה, פעיל שורשי של הציונות הדתית. אני תומך בו לרשימת הבית היהודי ובטוח שהמפלגה תתברך בו”. לאחר מכן ביצע פנייה אישית אל סגן ראש המועצה וכתב: “קותי, אני מעריך ואוהב אותך ומאחל לך הצלחה!”.

תנעמי הוא עו”ד במקצועו, וחבר מועצת גדרה משנת 2003 מכהן כיום כסגן ראש מועצה. תנעמי הוא בוגר ישיבה תיכונית אור עציון, רס”ן במיל’ בחיל רפואה, בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, בעל משרד עו”ד עצמאי משנת 1996. במסגרת חברותו במועצה, שימש תנעמי במגוון תפקידים ובין היתר כממונה על החינוך, ממונה אגף תפעול וממונה אגף שפ”ע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן