news08.net/ads.txt

סגן שר הבריאות: “מקדמים מתווה לפתוח את אילת, להקפיץ אותה בשלבים”

סגן שר הבריאות הציג בוועדת החוקה, חוק ומשפט את מתווה היציאה מהסגר, ואת שלבי הפתיחה . “אני מקווה שביום ראשון נהיה עם 2,000 נדבקים שזה סביב ה-5% מאומתים, ומקדם ההדבקה ה-R יהיה 0.8. אם נהיה שם, יום ראשון לגיטימי מבחינתי”, אמר ח”כ יואב קיש מהליכוד על השלב הראשון, שבו לפי המתווה יחזרו הילדים לגנים. 
לעומת זאת, קיש הבהיר כי “אם נגלה שלאור אירועי ראש השנה ויום כיפור היו הדבקות, ובכמה הימים הקרובים נראה עלייה בתחלואה, לצערי אני לא חושב שאמליץ על פתיחה ב-18 באוקטובר. אנחנו עדיין ברמות של סביב ה-10% מאומתים, ברמת תחלואה מאוד גבוהה. אנחנו חייבים להמשיך להוריד אותה”.
“אנחנו מקדמים מתווה לפתוח את אילת, להקפיץ אותה בשלבים. לייצר מתווה בדיקות מהירות עם ראש העיר“, אמר סגן שר הבריאות וציין כי המתווה עשוי לכלול אזורים נוספים. “זה לא מתווה שיפתח מלונות בכל הארץ, אלא יחייב כניסות ויציאות מפוקחות וסיבה כלכלית הגיונית, לא נעשה זאת בכל מקום מבודד. נעשה זאת רק כשנדע שנוכל לשמור על תחלואה ירוקה”.
יו”ר הוועדה, ח”כ יעקב אשר מש”ס, כינה זאת “הופכים את אילת לחוץ לארץ”. לפני כן הזהיר מהטלת סגרים אזוריים בתום הסגר הכללי: “אנשי המקצוע לא יכולים רק להדליק רמזורים אלא חייבים לתת תכנית פעולה אלטרנטיבית, איך אנשים יחיו באותה עיר שבה צריך לשים סגר מהודק. אם יהיו רק סיסמאות ומסיבות עיתונאים שוב, לא תהיה תוכנית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן