news08.net/ads.txt

סדנאות העצמה לאנשים עם מגבלה נפשית

טקס הענקת מלגות 2018|רוני באום

תוכנית “עמיתים” ורשת חוויות יוצאות בסדרה בת שלושה מפגשים ייחודיים שיעניקו כלים להעצמת הנפש והגוף. ד”ר רוני באום: “הפעילות הזו היא עוד אבן דרך בהעלאת הנושא לסדר היום ומתן התייחסות לכל צורך של כל תושב”

תוכנית עמיתים, שמטרתה לקדם החלמה של אנשים עם מגבלה נפשית דרך חיבורם לקהילה, פועלת כולה בתוך הקהילה על ידי השתלבותם של המשתתפים בתוך פעילות פנאי, חברה, והתנדבות הפונים לקהל הרחב. התוכנית מסייעת למשתתפיה להגשים את עצמם ליהנות מתחביבים ישנים או חדשים, להרגיש משמעותיים, מחויבים ושייכים לקהילה שבה הם חיים והיא פועלת בעיר רחובות באמצעות רשת חוויות – מרכז חוויות שוויץ המדע, בשיתוף החברה למתנ”סים ומשרד הבריאות. “סדרת הסדנאות המשותפת הוכנה במיוחד במטרה ליצור פעילות בריאה ומרעננת לקיץ בדגש על גוף ונפש. בסדנאות מוצעות מגוון התנסויות המשלבים בין תיאורטי ומעשי בתחומים שונים, כגון תנועה, תזונה, ריפוי דרך הקול והצלילים, סוגי יוגה שונים, חשיבה חיובית וכיבוד בריא”, מסרה אילנה פרידלנדר רכזת קהילה, שוויץ המדע.

ב-23.7 תועבר הרצאה ראשונה על ידי קרן יחיא בנושא “לרוץ בריא”. ההרצאה מגוללת את סיפור הריפוי האישי של המנחה דרך עולם הריצה וסודות של חשיבה חיובית שהופכים קושי לאתגר וצמיחה. בנוסף, נלמד את עקרונות התזונה הטבעית. בחלק השני של הסדנא ייערך שיעור יוגה דאנס, שילוב סוחף וחדש של עולם היוגה עם אנרגיית ריקוד. ב-30.7 תתקיים סדנת “הקול שבלב” עם רחל סמימי גולן, העוסקת בהעצמה וריפוי דרך הקול. בסדנא ילמדו המשתתפים כיצד לחזק את המערכת החיסונית דרך נשימות וצלילים, יאזינו לצלילי נגינה ייחודיים ויחוו אוברטונים המשפיעים על החיות והשמחה. ב-6.8 יעסוק החלק הראשון של הסדנא בפרויקט ‘חופשיה’ – הכלים הדרושים להגשמת חלומות ושחרור אישי, הקשר שבין התנועה לרגש, המרחבים פנימיים וחוויות השחרור והחופש. בחלק השני יתרגלו המשתתפים את עקרונות היוגה הרגשית – מהן ההשפעות של תנוחות מסוימות על האנרגיה הרגשית וכיצד ניתן ליישם את העקרונות הללו בחיי היומיום לטובת צמיחה פנימית ומימוש עצמי, כך לדברי ליה שניידר לוי, מנחת יוגה דאנס, מקדמת בריאות ויוצרת בפילאטיס ויוגה.

ד”ר רוני באום, חברת דירקטוריון חוויות ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות וקהילה במועצת העיר התייחסה לפעילות הענפה ואמרה: “רשת חוויות ממשיכה להוביל עשייה מעצימה יחד ולמען אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. אנחנו כחברה נמדדים ביכולת שלנו לתת את כל הכלים שיסייעו לאיכות חיים של אותן אוכלוסיות, על השנויות שמאפיינות כל אחת מהן. הפעילות הזו היא עוד אבן דרך בהעלאת הנושא לסדר היום ומתן התייחסות לכל צורך של כל תושב”.

הסדנאות מיועדות לקהל הרחב בכל גיל ויתקיימו בימי שני בשעה 20:00, במרכז חוויות שוויץ המדע. ההרשמה במזכירות המרכז בטל’ 08-9310700.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן