news08.net/ads.txt

  סדנה ייחודית ליוצאי הקהילה האתיופית

סדנא לקהילה האתיופית (1)|17BCCF47-49AA-466B-B0D0-77F6F83B7786

מפגש אחרון בסדרת המפגשים של הסדנה הייחודית בנושא מעורבות ואחריות הורים – התקיימה בחינוך הילדים במרכז הרוחני בשפירא. הסדנה בחסות המחלקה לתכניות מניעה בגדרה בהובלתה של רכזת המניעה, זיוה דסה והשתתפו בה הורים יוצאי הקהילה האתיופית.

את הסדנה הינחה וונדה אקלה, בעל תואר שני בניהול ארגונים קהילתיים כאשר מטרתה צמצום הפער הבין דורי וחיזוק הקשר בין הורים וילדים, חיזוק המשאב האנושי לצורך עבודה משותפת בקהילה ומתן ידע וכלים למשתתפים, בתחומים השונים.

מתנדבי מועדון רוטרי הבילויים עשו אתנחתא מהפעילויות היומיומית והגיעו לשמח את דיירי “בית בכפר” עם הפעלה, שירה וכיבוד בסימן השנה החדשה. מנהל הבית, בנג’י בר און ונשיאת המועדון, גילה נזירי נשאו דברים. שמעון דהן הסביר על מנהגי החג ותקיעת השופר. התכנית האמנותית כללה את הזמרת המקסימה רננה אורן, תושבת המושבה, שהנעימה בקולה. זוהי אינה הפעילות היחידה של רוטרי במושבה. מספר ימים קודם פעלו מתנדבי הארגון במעברי החצייה ועזרו לתלמידי בתי הספר היסודי ביישוב לחצות בבטחה. כמו כן, חילקו  משחקים חינוכיים לילדי כיתה א’ במסגרת מכלול פרויקטים לטובת הקהילה המתבצעים על ידם לאורך כל השנה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן