news08.net/ads.txt

“סדרת ההצגות המונגשות תעלה כביטוי לזכות של כל ילד להנות מהעשרה וחוויה של מופעי תרבות”

לראשונה ברחובות: עיריית רחובות ורשת חוויות מעלות סדרת הצגות מונגשות לילדים עם צרכים מיוחדים. הצגות”מקומות שמורים” המיועדות לילדים עם צרכים מיוחדים בגילאי 3-10 יעלו מידי חודש במהלך כל שנת הפעילות במרכזים הקהילתיים של רשת חוויות ברחבי העיר.

“סדרת ההצגות המונגשות תעלה כביטוי לזכות של כל ילד להנות מהעשרה וחוויה של מופעי תרבות, המתאימים לצרכיהם ומוצגים במרכזי התרבות והפנאי בעירנו” אומרת אורית שרגאי, חברת מועצה, מחזיקת תיק אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים שיזמה את סדרת ההצגות.

לדבריה, “ילדים עם צרכים מיוחדים מתמודדים פעמים רבות עם קושי במקומות הומי אדם, רועשים ועם תאורה מרצדת, ועל כן מתקשים ליהנות מאירועי תרבות המוצעים לכלל הציבור. אני רוצה להודות לראש העיר רחמים מלול על תמיכתו הרבה ולשותפי ברשת חוויות, אמיתי כהן סגן ראש העיר ויו”ר דירקטוריון הרשת, לגולן ביטון מ”מ מנכ”ל הרשת ולמירב אהרון מנהלת מרכזת קהילתי חוויות רחובות החדשה על העבודה המשותפת למען קידום מיזם חשוב זה”.

סגן ראש העיר ויו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן, מציין כי: “רשת חוויות מובילה פעילויות משמעותיות המיועדת עבור אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, במגוון תחומים, ורואה חשיבות בהעמקת והנגשת תחום התרבות כבר בגילאים הצעירים. אני מודה לראש העיר רחמים מלול, לחברתי למועצה העיר אורית שרגאי המקדמת את הרחבת הפעילות בשיתוף פעולה עם מרכזי הרשת, למ”מ מנכ”ל הרשת גולן ביטון ולממונה על הפעילות מטעמנו, מירב אהרון, בכך אנחנו ממנפים ביחד לא רק את תחומי העניין אלא גם את המודעות והשילוב של כלל האוכלוסיות בקהילה”.

מירב אהרון, הממונה על תחום אוכלוסיות מיוחדות ברשת ומנהלת מרכז קהילתי חוויות רחובות החדשה, מציינת כי: “אנחנו מאמינים כי אומנות ותרבות צריכות להיות נגישות לכל הילדים וגאים לחבור למיזם ולהעלות את ההצגות האיכותיות במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר”

עמותת “מקומות שמורים”, מתמחה בהנגשה קוגניטיבית וחושית של תרבות ואמנות לילדים. ההצגה הראשונה “אפצ’י” תעלה במהלך חודש המודעות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ביום שני 20.12. בשעה 17:30 במרכז חוויות ההולנדית. ההצגות יתקיימו במרכזי הקהילתיים ברחובות ההולנדית, קריית משה, שוויץ רחובות החדשה, אושיות, שוויץ המדע, אבן גבירול ותנופה במהלך החודשים דצמבר 2021 ועד יולי 2022. כרטיס כניסה סימלי לילד במחיר 20 ₪ ולמבוגר 10 ₪. מיועד לגילאי 3-10. מספר המקומות מוגבל, מהרו להבטיח את מקומכם. לפרטים והזמנות: 08-6366170/84

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן