news08.net/ads.txt

סדרת הקונצרטים “פניני המוסיקה הקאמרית” פותחת עונה

סדרת הקונצרטים “פניני המוסיקה הקאמרית” בהפקת המחלקה למוסיקה של החברה העירונית רחובות פותחת עונה חדשה. הסדרה, אשר מקבצת את מיטב נגני המוסיקה הקלאסית מהארץ ומחו”ל, מתקיימת זאת השנה החמישית בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני באולם בימת הנוער. השנה, מלבד שלישיות ורביעיות אשר בבסיסן כלי קשת ופסנתר, יופיעו גם אנסמבל סולני תל אביב עם זוג סולני מנדולינה ורביעיית כרמל תארח את נגן קרן היער אלון ראובן.

הקונצרט הפותח בסדרה יתקיים ביום רביעי (13.11) בשעה 20:30 ובמסגרתו ינגנו רביעיית כרמל, מההרכבים הקאמריים הוותיקים, הבולטים והרבגוניים בארץ. רביעיית כרמל מרבה להופיע בקונצרטים בארץ וברחבי העולם, משתתפת קבועה בסדרות מרכזיות למוסיקה קאמרית בארץ ובפסטיבלים יוקרתיים. באוגוסט 2019 הופיעה הרביעייה במסגרת פסטיבל מורלינו קלאסיקה בטוסקנה שבאיטליה. במהלך הערב, הרביעייה תארח את נגן קרן היער אלון ראובן שמופיע גם הוא בסדרות הקאמריות המובילות ובפסטיבלים רבים. בנוסף, הוא מופיע רבות כסולן, עם תזמורות בארץ ובחו”ל. חמשת הנגנים יבצעו רביעיות וחמישיות מאת מוצרט ורגר. 

לדברי עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: “מיטב נגני המוסיקה הקלאסית ימלאו את היכל התרבות בעונה הקרובה, ואני שמח שגם המוזיקה הקלאסית נמצאת במגוון התרבותי שאנו מציעים לתושבי העיר. לכל אוהבי המוסיקה הקלאסית מצפים מופעים מופלאים עם נגנים מוכשרים”. 

הסדרה תתקיים בימי רביעי, בשעה 20:30 ובמהלכה יתארחו גם שני הרכבים מעולים של טריו פסנתר: שלישיית אלכסנדר ושלישיית זלצבורג. לפרטים והזמנת כרטיסים: 08-6683881/2.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן