news08.net/ads.txt

סדרת הקונצרטים “שישי חופשי” ברחובות

בסוף השבוע האחרון התקיים בקונסרבטוריון הקונצרט “האהבה פנים רבות לה”, שפתח את סדרת הקונצרטים הפתוחה לקהל הרחב.  

בסוף השבוע האחרון, התקיים בקונסרבטוריון רחובות הקונצרט הפותח של פילהרמוניה רחובות, כחלק מסדרת הקונצרטים “שישי חופשי” הפתוחה לקהל הרחב בהפקת המחלקה למוסיקה של החברה העירונית רחובות. 

האולם היה מלא עד אפס מקום בקהל מהעיר והסביבה אשר הגיע לשמוע את שירתן של זוג הזמרות בעלות הרזומה העשיר, ברכה קול וסיון רותם בליווי הפסנתרן אנדי פלדבאו. התכנית כללה את מיטב האריות והדואטים לסופרן ומצו סופרן מהז’אנר האופראי, הבאנרה מתוך “כרמן” מאת ביזה, דואט הברקרולה מתוך “סיפורי הופמן” מאת אופנבך, “דג השמך” מאת שוברט, דואט מתוך סטאבט מאטר מאת פרגולזי ועוד.

ברכה קול היא ילידת רחובות, אמנית רב תחומית, זמרת אופרה ונגנית חליליות. כבר בגיל 13 הופיעה כסולנית עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של מאסטרו זובין מהטה. באופרה הישראלית גילמה תפקידים ראשיים רבים. בנוסף היא הופיעה כסולנית עם תזמורות מובילות בארץ ובעולם. קול היא גם עורכת ומגישה תכניות מוזיקה ברדיו ובערוץ הקהילתי של רחובות.

זמרת הסופרן סיון רותם הייתה הכנרת הראשונה של תזמורת בני הקיבוצים. בהמשך למדה זמרה באקדמיה למוסיקה בתל אביב ואת התואר השני בזמרה למדה בסן פרנסיסקו. הופעת הבכורה שלה כזמרת אופרה הייתה עם זובין מהטה והתזמורת הפילהרמונית הישראלית ב”חליל הקסם”. מאז היא הופיעה עם מיטב התזמורות בארץ ובעולם ובאופרה הישראלית.

לדברי עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: “סדרת הקונצרטים נפלאה ואני מזמין את הקהל הרחב להגיע לקונצרטים הסדרה וליהנות משירה ומוזיקה איכותית ועשירה”.

הקונצרט הבא בסדרה יתקיים ביום שישי 3.1.20 בשעה 11:00 בקונסרבטוריון העירוני רחובות. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם המחלקה למוסיקה רחובות 08-6683881/2.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן