news08.net/ads.txt

סדר היום בישיבת המועצה, שתתקיים הערב: אישור רכבי טיאוט והקמת מוסדות חינוך חדשים בעלות של מיליונים

ישיבת מועצ

מועצת העיר תתכנס הערב (רביעי) ובמהלכה יאושרו בין השאר, הקמתם של מוסדות חינוך חדשים, בהם 3 גני ילדים, אולם ספורט “בגין” ומרפ”דים בעלות כוללת של שישה מיליון שקלים.

חברי המועצה יאשרו את פרוטוקולי ועדת הכספים אשר אישרה תקציבים בלתי רגילים גם לרכישת שני רכבי טיאוט כבישים בעלות של 1.3 מיליון שקלים על חשבון קרנות הפיתוח של העירייה. כמו כן, יאושרו עדכוני תב”ר מרפ”ד קריית משה ואישור תקציב חיצוני בסך 565,350 ש”ח וכן עדכון תב”ר התחדשות עירונית שעריים בסך כולל של 36,859 ש”ח על חשבון משרד השיכון.

עוד על סדר היום במועצה: דו”ח דירקטוריון ה.ל.ר לשנת 2016, אישור החלטות ועדת כספים ואישור גובה שכרו של נפתלי אקרמן כמבקר העירייה, בשווי של 90% שכר מנכ”ל בהתאם להוראות משרד הפנים. בנוסף, תציג מנכ”לית החברה העירונית, יוספה חליבה, את הדוח הכספי של החברה העירונית לשנת 2016 ותגיש תמצית מנהלים לרבות סקירת פעילות החברה. כמו כן תאושר הערבות בסך 3.75 מיליוני שקלים שניתנה לצורך השתתפות החברה במכרז לאירועי יום העצמאות לשנת ה-70 למדינה – והועברה לאישור משרד הפנים.

שכרו של נפתלי אקרמן, המבקר החדש יאושר

חלוקת ההכנסות מאזור התעסוקה בצומת ביל”ו

הנושא שיסכם את הישיבה דן בנושא זה כאשר בהמשך להקמת הוועדה לחלוקת הכנסות ירושלים ושפלה תיעשה פניה למנכ”ל משרד הפנים להכניס את נושא חלוקת הכנסות מאזור התעסוקה בצומת ביל”ו בתחום שיפוט המועצה המקומית קריית עקרון לסדר יום הועדה. בגוף הפניה מובאות הסיבות לבקשה ואף מצויינת ההשקעה לתושב קרית עקרון בסכום של 2,178 לעומת ההשקעה בתושב רחובות שנאמדת בסכום של 1,380 שקלים בלבד לתושב.
עוד צוין כי ההכנסות של מועצת קרית עקרון ממתחם ביל”ו הינם בסך של 23 מיליון שקלים בשנה. ראש העיר, רחמים מלול, סבור כי גם לעיריית רחובות מגיע חלק מהסכום. בפניה למנכ”ל משרד הפנים מבקש מלול להעביר את הסוגיה לוועדת חקירה כדי לבחון חלוקת הכנסות עתידיות. אחת הטענות העיקריות: “חלק ניכר מהמועסקים והקונים בעסקים בצומת ביל”ו הם תושבי העיר רחובות. כיום קרית עקרון נהנית מהכנסות גבוהות משמעותית בממוצע לתושב מארנונה לתעסוקה”. בנוסף צוין כי בחלק מהשירותים שעיריית רחובות מספקת משתמשים גם יישובים סמוכים לרבות מועצת מקומית קרית עקרון, בדגש על שירותי החינוך בתחום רחובות”.

פעילי המחאה: “ב-28.6. מסתכלים להם בעיניים”

החלק היותר מעניין בישיבה ה-48 במספר של מועצת העיר דווקא אמורה להגיע מכיוונם של אורחים נוספים בישיבה: פעילי המחאה כנגד מינוי רב שני לעיר, שהבטיחו להשתתף בה ולזעוק כנגד ההחלטה עם שלטי המחאה. “ב-28.6 מסתכלים להם בעיניים”, ציינו חלק מהמוחים בכותרות ענק בקבוצת הפייסבוק, אותה הקימה מרב פלברג. כזכור, מאות פעילים הפגינו לפני כשבועיים במרכז העיר, כנגד מינוי הרב השני ופועלים במרץ באמצעות הרשת החברתית כדי לגרום לשינוי בהחלטה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן