news08.net/ads.txt

סהר רווח: “כנבחר ציבור אני מרגיש קצת בושה, ישיבת המועצה הפכה למלחמה”

בתום ישיבת מועצת גדרה שהתקיימה אתמול בחר סהר רווח – שעשוי לשמש כראש המועצה הבא במקומו של יואל גמליאל בקדנציה הבאה – לספר את רחשי ליבו. 

“בישיבת המועצה העברנו הצעות לסדר לטובת התושבים וכל מה שרציתי זה לשתף את התושבים בעשיה שהייתי שותף לה” ציין רווח. “אבל אני בוחר להגיד לכם שכנבחר ציבור אני מרגיש קצת בושה”.

“כבר חודשים רבים שישיבות המועצה הפכו למלחמה של ממש, חברי מועצה שבוחרים באופן קבוע להשתמש בפרובוקציות זולות כדי להניא את הדיון מדיון אמיתי וכנה על עתיד התושבים לדיון על הון פוליטי ותו לא. מרגיש שקמפיין הבחירות הארצי גלש אל תוך דיוני המועצה של הקהילה הקטנה והמיוחדת שלנו בגדרה ובמקום להתייחס לגופו של עניין אנחנו מתעסקים בפילוג ולא בעשיה.

“לפני שאציג בפניכם את הנושאים החשובים שקשורים אליכם תושבי גדרה, אני קורא מכאן לכל חברי המועצה לנהוג באחדות ובאחריות כלפי תושבי גדרה, מבקש להסית את הדיון ממלחמה פוליטית לעשיה משמעותית. אני לא שותף לדרך הזאת ובוחר שלא להיכנס למלחמות של צעקות ופופוליזם, לא זאת היא דרכי. אני קורא לאחדות. עכשיו, יותר מתמיד. זה הזמן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן