הבחירות בגדרה עוד לא הסתיימו? הגזרה הפוליטית בוערת

סהר רווח על פינטו: “שיקום מהכיסא, יתעשת ויסע למשרדי הממשלה להביא תקציבים כמו שעשה קודמו”

סוער בגדרה: סגן ראש המועצה היוצא סהר רווח, איש עסקים מוערך ובעל עשייה מרובה בקדנציה החולפת פרסם לאחרונה פוסט שקשה היה להתעלם ממנו.

“אחת מהיכולות הנדרשות של ראש מועצה היא לגייס משאבים וכספים ולדעת להתמודד עם משברים”, כתב רווח, “כך עשה ראש המועצה הקודם בשנות כהונותיו וכך אני עשיתי כאשר כיהנתי כסגן ראש המועצה בחמש השנים האחרונות. האם ראש המועצה החדש בלחץ מחוסר היכולת שלו לגייס כספים? האם התפקיד גדול עליו?

ראש המועצה הקודם, הביא לגדרה מאות מליוני שקלים, כי אחרת עם ההכנסות המעטות אל מול הצורך והרצון להתפתח לא היינו מגיעים לאן שהגענו. אין ויכוח על כך שגדרה היא מהיישובים המתפתחים והמובילים בארץ, זאת עובדה שכולנו כתושבים חשים אותה יום יום. כשהמועצה יודעת לתפקד וראש המועצה יודע לנהל, אז גם התקציבים מגיעים.

בשנים האחרונות הרשויות המקומיות כמו כל מדינת ישראל מתמודדות עם השלכות הקורונה ובחודשים האחרונים ביתר שאת עם מלחמת חרבות ברזל, שבהן ההוצאות הלכו וגדלו באופן טבעי.

ראש המועצה החדש מתעסק כל הזמן בלחפש אשמים במקום לנהל את המועצה, שיקום מהכיסא, יתעשת ויסע למשרדי הממשלה להביא תקציבים כמו שעשה קודמו, במקום זה הוא עסוק בלפטר אנשים, מקצץ בשכר עובדי המועצה שגם ככה אינו גבוה וגורם לאנשים להגיע למשכורות רעב, אך מנגד ממנה שני סגנים בשכר בעלות של מעל 100,000 ש״ח בחודש. סוגר שרותים קהילתיים חשובים ביותר לנו התושבים, עצר את בניית הקאנטרי, צימצם משמעותית את סד״כ הבטחון ביישוב, עד כדי פגיעה בבטחון האישי של כולנו.

ראש המועצה מלין על עומס מלוות גדול מידי ובו בעת מבקש הערב בישיבת המועצה לאשר לו לקחת הלוואה בסך 9 מיליוני שקלים!!! לעשות דבר והיפוכו ולחשוב שהתושבים לא מבינים זה בהחלט זלזול באינטליגנציה של כל אחת ואחד מאיתנו התושבים. אנחנו התושבים, מבקשים תוצאות גם אם הדרך קשה ומפותלת זו מנהיגות וראש המועצה צריך להיות מנהיג בעת הזו.

אני מציע יותר מעשים ופחות דיבורים ודמגוגיה. במיוחד בימים קשים אלה שהמדינה שלנו עוברת, זהו זמן אחדות ולא פילוג, הגיע הזמן להתבגר ולהבין את גודל השעה, התפקיד והמעמד.

בתוך כך, אציין כי השבוע פרסמה כתבתנו שרון מאירוביץ – אודות הגירעון בגדרה.

פינטו ציין כי “לדברי גזבר המועצה, כבר בחודש מאי 23 הם זיהו את המצב והרימו דגל אדום, אולם קודמי בתפקיד הנחה להמשיך ורק לאחר הבחירות להכנס לתכנית הבראה שתכלול העלאת ארנונה חריגה, פיטורי עובדים וקיצוץ בשעות כוננות, שעות נוספות ואחזקת רכב לעובדים. את מחיר הניהול הכושל, את מחיר התשלום של מיליונים למקורבים, ואת מחיר ההתנהלות המופקרת – כולנו משלמים ונשלם”.

אולי יעניין אותך לקרוא גם: גירעון עצום בקופת מועצת גדרה

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן