news08.net/ads.txt

סהר רווח פותח את הפה: “המלחמות של קואליציה, אופוזיציה ופוליטיקה זולה לא פוסחות על גדרה”

סהר רווח, סגן ראש מועצת גדרה, פתח את היום (חמישי) כשהוא נסער. “לצערי, המלחמות של קואליציה ואופוזיציה ופוליטיקה זולה לא פוסחות על גדרה, יש שם מישהו ששכח שהוא צריך לחשוב על תושבי גדרה ולא על ניסיונות להפלת הקואליציה בכל מחיר”, ציין ברשומה שהעלה לפני זמן קצר לרשת החברתית.

“בואו, מדובר בישוב של עשרות אלפי תושבים שאנחנו צריכים לחשוב על טובתם, אנחנו עוד לא מעבירים פה את חוק איחוד המשפחות. 15 חברי מועצה בלבד שצריכים לחשוב על טובת הישוב ולא על מלחמות פוליטיות. בזמן שחברי סיעת הגדרתים נאבקים להפיל החלטות קואליציה טובות לישוב בטענות לא בדוקות, אנחנו עובדים למענכם”.

רווח – שעשוי להיות ראש המועצה הבא של גדרה – מנה ברשומה את ההישגים המשמעותיים של חברי הקואליציה בוועדת תכנון ובניה וציין כי “בגדרה צפויה להיבנות שכונה חדשה סמוך לבית העלמין של יזם פרטי. על פי תכניות המתאר הקיימות, לפיהן הבניה אמורה להיות של 9 קומות. על אף אישור ועדה מחוזית התעקשנו מול היזם להוריד את הבניה ל-6 קומות. בנוסף, החלטנו כי היזם יצטרך להקצות דיור בר השגה למען תושבי גדרה בהנחה של עשרים אחוזים ותיעדוף מכירה למען תושבי גדרה והקצאת 100 יחידות דיור אך ורק לתושבי גדרה”.

עוד אמר: “שימו לב, החלטות המועצה המקומית גדרה עוברות לאישור הועדה המחוזית וליזם יש זכות לא לקבל את החלטת המועצה המקומית גדרה ולפנות לועדה המחוזית ולכן אנחנו פועלים בשיתוף פעולה למען תושבי גדרה. גדרה מתחדשת למען התושבים ולא למען משחקים פוליטיים, אזרחי מדינת ישראל מאסו במשברים הפוליטיים, לפחות בגדרה הלוואי שנבחרי הציבור מהאופוזיציה היו מסתכלים על התושבים ולא על הכסא של עצמם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן