news08.net/ads.txt

סוגיית יעבץ: פגישה חיובית בה הוחלט כי העירייה והתושבים יבחרו יחד אגרונום מומחה שיבחן כיצד ניתן לשמר את העצים

פגישה חיובית התקיימה בעיריית רחובות בנושא שימור העצים ברחוב יעבץ במעמד המנכ”ל דורון מילברג וסגן ראש העיר, יניב מרקוביץ’ ובהשתתפות מטה התושבים, שהגיע בהרכב מלא – ואליהם הצטרפו האגרונומים עודד יפה, ותמיר קליין ממכון ויצמן. בפגישה נכחו גם חבר המועצה שאול צגהון ומנהל אגף גנים, יוסי כפיר”.

לדברי אלי בריף ממטה התושבים, “סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’ ומנכ”ל העירייה דורון מילברג, היו ענייניים פתוחים וקשובים לקולות המקצועיים שהוצגו ולקול תושבי הרחוב. המורה, חני אביאל, ציינה כי זאב יעבץ, שעל שמו נקרא הרחוב, היה מורה מחנך והיסטוריון, זה שהגה את שתילת שדרת הגרבילאות ברחוב, שלאחר מכן נקרא על שמו ובסיכום הפגישה הוחלט על המשך התהליך לתיקון המצב, שיבוצע בשיתוף מלא עם התושבים וכי העירייה והתושבים יבחרו יחד אגרונום מומחה בלתי תלוי, אשר יבחן פרטנית כיצד אפשר לשמר כל עץ ועץ”.

עו”ד יניב מרקוביץ, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר ימשיך לרכז את הטיפול בנושא, תוך שיתוף התושבים, כשהצפי לסיום המיפוי הוא בעוד כמספר שבועות “הבטחנו לתושבים לנהל את התהליך בשיתוף ובשקיפות וכך אנו פועלים הלכה למעשה”, אמר מרקוביץ’. המנכ”ל דורון מילברג, הוסיף: “אנו קשובים לצרכי התושבים  ובמקביל פועלים מתוך אחריות לבטיחות עוברי הדרך”.

חבר המועצה שאול צגהון אמר: “מאוד שמח לראותך את השתתפות התושבים, שיחד עם מנכ”ל העירייה מוצאים יחד את הפתרון וזו הדרך הנכונה. אנחנו כאן תמיד לצרכי התושבים”.

ממטה התושבים נמסר: “אנחנו מרוצים ועם זאת דרוכים להמשך, הקמפיין ממשיך במרץ. היה מרגש לראות את כל האנשים היקרים שעזבו באמצע היום את העבודה והלימודים בכדי להשתתף בפגישה, להביע עמדה ולשמור על הסביבה בה הם חיים. ביחד – זו הדרך.”

כידוע, הקמפיין לשמירת העצים ברחוב יעבץ ממשיך בכל הכח לרבות גיוס כל תושבי הרחוב, מכל הגילאים, הבאת חוות דעת מקצועית המצביעה על עצים בריאים הניתנים לשימור. כמו כן, עצי הרחוב קושטו היום בציורים של ילדי הרחוב הקוראים לשמור על העצים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן